هوش مصنوعی Apple Intelligence چه ویژگی هایی دارد؟

انتظار می‌رود اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) 2024 در 10 ژوئن، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کند. به گفته مارک گورمن، اصطلاح مورد استفاده برای این ویژگی‌های هوش مصنوعی، «هوش اپل» خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که این شرکت یک برنامه رمز عبور جدید و همچنین ویجت موسیقی را در مرکز کنترل آیفون با iOS 18 به‌روزرسانی خواهد کرد. بعید است که غول فناوری کوپرتینویی هیچ سخت‌افزار جدیدی را در رویداد WWDC معرفی نکند.

ویژگی های Apple Intelligence

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در WWDC 2024 رونمایی می‌شوند، «Apple Intelligence» نامیده می‌شوند. انتظار می‌رود که اینها در iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 در دسترس باشند – که احتمالاً همه آنها در طول کنفرانس منتشر خواهند شد.

انتظار می‌رود تمرکز ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده اپل به انجام کارهای اساسی و روزمره کمک کند. این گزارش می افزاید که برخی از این ویژگی ها در برنامه های سیستمی دستگاه ادغام خواهند شد. برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی احتمالاً به قابلیت‌های پردازش روی دستگاه متکی هستند، در حالی که برخی احتمالاً از محاسبات مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند.

برخی از ویژگی‌ها می‌تواند شامل خلاصه‌هایی از صفحات وب یا پاسخ به پیام‌ها و ایمیل‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی باشد. بر اساس گزارش‌ها، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مرتب‌سازی صندوق‌های دریافت ایمیل کمک می‌کنند و حتی طرح‌های فشرده پیام‌ها را برای اعلان‌ها ارائه می‌دهند.

همچنین انتظار می‌رود اپل ابزارهای ویرایش بهبود یافته‌ای را برای برنامه Photos خود بیاورد، که ممکن است دارای ویژگی مشابهی مانند ابزار پاک کن هوشمند گوگل باشد. همچنین انتظار می‌رود این شرکت برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Generative را معرفی کند که می‌توانند شکلک‌هایی را بر اساس متن تولید کنند که کاربران می‌توانند آن‌ها را ذخیره و استفاده کنند.

گورمن همچنین ادعا می کند که اپل در طول WWDC 2024 قراردادی را با OpenAI اعلام خواهد کرد. این نشان می دهد که ممکن است ChatGPT با iOS 18، iPadOS، macOS و سایرین ادغام شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.