بینگ فضاهای کاری تولید شده با هوش مصنوعی را در مایکروسافت اج برای ویندوز 11 ایجاد می کند

Microsoft Edge Workspaces شما را قادر می سازد تا یک جلسه مرورگر را با سایر اعضا به اشتراک بگذارید. این ویژگی به خوبی کار می کند و مایکروسافت اخیراً رابط کاربری خود را بهبود بخشیده است. طبق فید رسمی RSS، در 6 ژوئن، مایکروسافت سند پشتیبانی Edge Workspace را بدون اینکه به کسی در مورد تغییر قابل توجهی در این ویژگی بگوید، به روز کرد.

هر زمان که وب‌سایتی را در Bing جستجو می‌کنید، گزینه‌ای برای ایجاد یک فضای کاری جدید Edge AI در صفحه نتایج جستجو پیدا خواهید کرد.

UI فعلی فضاهای کاری لبه - چیکاو

برخلاف سناریوی Workspace سنتی که در آن برگه‌ها را به صورت دستی باز می‌کنید، Bing از هوش مصنوعی برای باز کردن چندین وب‌سایت مرتبط با جستجوی شما استفاده می‌کند.

صفحه پشتیبانی به کسانی که نگران حریم خصوصی هستند اطمینان می دهد که Workspaces داده های جستجوی شما را ذخیره نمی کند.

نحوه ایجاد یک فضای کاری Bing-AI

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک درخواست را در “Bing.com” جستجو کنید. پس از آن، نتایج جستجوی مربوطه را با گزینه ایجاد یک فضای کاری هوش مصنوعی با تب های مربوطه مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، جستجوی یک دستور، گزینه ای برای ایجاد یک فضای کاری اختصاص داده شده به آن عبارت جستجو را نشان می دهد.

در حالی که این فوق العاده مفید به نظر می رسد، این ویژگی هنوز آزمایشی است. مایکروسافت می‌گوید: «ممکن است ویجتی را در صفحه جستجوی Bing با گزینه‌ای برای ایجاد یک فضای کاری Edge جدید ببینید، اگر موضوع شما در لیست محدود جستجوها باشد.»

مجموعه محدودی از پرس‌و‌جوها به موضوعات ساده‌ای مانند DIY، املاک و مستغلات، دستور العمل‌ها، سفر و غیره اشاره دارد. بنابراین، فقط با زیرمجموعه کوچکی از پرس‌و‌جوها که در محدوده این آزمایش هوش مصنوعی قرار دارند، کار می‌کند. Windows Latest سعی کرد فضای کاری هوش مصنوعی ایجاد کند، اما عبارات جستجوی ما این ویژگی را در مرورگر فعال نکردند.

قبل از جستجوی هر چیزی در Bing، باید پرچم “Allow Bing AI-generated workspaces” را در Edge فعال کنید تا این ویژگی فعال شود. برای اعمال تغییرات، مرورگر را مجددا راه اندازی کنید.

flag فضاهای کاری ai در مایکروسافت اج - چیکاو

همچنین، به یاد داشته باشید که با عبارت‌های جستجوی نامناسب کار نمی‌کند، به این معنی که عبارات ناسزا یا درخواست‌های صریح اکیداً مجاز نیستند.

بعد از فعال شدن AI Workspace نمی توانید برگه های بیشتری ایجاد کنید. بنابراین، باید برگه ها را اضافه کنید و آنها را به صورت دستی گروه بندی کنید.

همانطور که قبلا توسط Leo در X مشاهده شده بود، مایکروسافت از سال گذشته روی ادغام کار کرده است، اما هنوز آماده نیست.

از آنجایی که پرچم قبلاً در مرورگر گنجانده شده است و اسناد رسمی به این ویژگی اشاره کرده است، انتظار داریم به زودی در دسترس قرار گیرد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.