قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI به زودی به برنامه های شخص ثالث اضافه می شود

سامسونگ با همگام شدن با روند، چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با گلکسی اس 24 در اوایل سال جاری معرفی کرد. این شرکت در چند ماه آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده است که قابلیت ترجمه زنده آن که بخشی از تجربه هوش مصنوعی گلکسی است، در ماه های آینده مفیدتر خواهد بود.

سامسونگ قابلیت Live Translate Galaxy AI را به برنامه های تماس شخص ثالث اضافه می کند

سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت Live Translate که در گلکسی S24 عرضه شد، به زودی به اپلیکیشن های شخص ثالث نیز گسترش خواهد یافت.

در حال حاضر، این ویژگی فقط با برنامه تلفن همراه در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سازگار است.

هنگامی که این ویژگی برای برنامه‌های شخص ثالث باز شد، می‌توانید در طول تماس‌هایی که با استفاده از برنامه‌هایی مانند تلگرام و واتساپ برقرار می‌شوید، از ترجمه زبان بلادرنگ استفاده کنید.

در حالی که این شرکت به صراحت نام برنامه های شخص ثالثی را که با ترجمه زنده سازگار خواهند بود اعلام نکرده است، به احتمال زیاد همه برنامه های تماس تلفنی محبوب VoIP مانند Facebook Messenger، Google Meet، Telegram، Viber و WhatsApp وجود دارد.

قابلیت Live Translate صدای شما را به زبان دلخواه شخص در طرف دیگر تماس ترجمه می کند. در عین حال، صدای طرف مقابل را به زبانی که شما ترجیح می دهید ترجمه می کند. رونویسی زنده این ترجمه دو طرفه زبان بر روی صفحه نمایش گوشی شما نمایش داده می شود.

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که مراکز تحقیق و توسعه اش در سراسر جهان به آن کمک کردند تا قابلیت ترجمه زنده را بسازد. نقش کارمندانش که در کشورهای مختلف کار می کنند و به زبان های مختلف صحبت می کنند به شرکت کمک کرد تا تفاوت های ظریف در زبان ها و لهجه های محلی را درک کند.

این شرکت گفت که در آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی بیشتری را در دسته‌های مختلف محصولات ارائه خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.