Windows 10 KB5037849 یکپارچه سازی اندروید را به ارمغان می آورد

ویندوز 10 قرار است در پشت رایتر قرار گیرد، اما به نظر نمی‌رسد که پس از خروج پانوس پانای اینطور باشد. پس از نصب به‌روزرسانی اختیاری ویندوز 10 KB5037849، متوجه شدم که مایکروسافت ویژگی دستگاه‌های موبایل ویندوز 11 را به ویندوز 10 اضافه کرده است و به شما امکان می‌دهد به عکس‌هایی که در گوشی خود گرفته‌اید، دسترسی فوری داشته باشید.

پس از نصب به‌روزرسانی اختیاری، صفحه جدید «دستگاه‌های همراه» را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، هنگامی که ویژگی را تغییر می دهید، ابتدا از شما خواسته می شود “میزبان تجربه Cross Device” را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کنید. این بسته قبلاً انحصاری ویندوز 11 بود اما اکنون در ویندوز 10 نیز موجود است.

میزبان تجربه متقابل دستگاه - چیکاو

همچنین برای شروع به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید، اما این ویژگی نیازی به راه اندازی برنامه Phone Link ندارد.

مدیریت دستگاه های تلفن همراه در ویندوز 10 - چیکاو

پس از پیوند دادن تلفن و حساب مایکروسافت، می‌توانید روی «مدیریت دستگاه‌ها» کلیک کنید تا ویژگی «دریافت اعلان‌های عکس جدید» را فعال کنید.

در حال حاضر، این ادغام به عکس‌ها محدود می‌شود و هر زمان که در گوشی اندرویدی خود اسکرین شات بگیرید، یک اعلان جدید دریافت خواهید کرد.

دسترسی فوری ویندوز 10 به عکس های اندروید - چیکاوعکس های تلفن همراه شما به طور خودکار به عنوان یک اعلان در ویندوز 10 ظاهر می شوند و می توانید اعلان را در یک ابزار Snipping باز کنید.

به عنوان مثال، وقتی پس از گرفتن اسکرین شات در گلکسی S23 خود، روی اعلان کلیک کردم، اسکرین شات به طور خودکار در ابزار Snipping ظاهر شد. من می توانم اسکرین شات را با استفاده از ابزار Snipping Tool ویرایش کنم، آن را در Paint باز کنم یا با استفاده از Windows Share با سایر افراد به اشتراک بگذارم.

از تلفن به عنوان دوربین تحت وب در ویندوز 11 استفاده کنید - چیکاو

این تجربه جدید “دستگاه های تلفن همراه” نام دارد و جدا از برنامه Phone Link است که شامل ویژگی های پیشرفته است.

نکته جالب این است که این ویژگی قبلاً انحصاری ویندوز 11 بود، اما اکنون به ویندوز 10 می آید. این ویژگی در وصله اختیاری می 2024 گنجانده شده است و همه آن را در سه شنبه وصله ژوئن 2024 اجباری دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است که مایکروسافت همچنین در حال آزمایش توانایی استفاده از دستگاه تلفن همراه شما به عنوان دوربین وب در ویندوز 11 است، اما مشخص نیست که آیا این ویژگی در نهایت به ویندوز 10 خواهد آمد یا خیر.

نحوه نصب KB5037849 و آنچه در به روز رسانی رفع شده است

می‌توانید به‌روزرسانی KB5037849 را از Settings > Updates & Security > Windows Update دانلود کنید و در قسمت آپدیت اختیاری گزینه Download and install را انتخاب کنید.

همچنین می توانید لینک های دانلود مستقیم را در کاتالوگ به روز رسانی مایکروسافت پیدا کنید: 64 بیتی و 32 بیتی.

ویندوز 10 KB5037849 نسخه بزرگی نیست، اما چندین باگ رفع شده است.

طبق سند پشتیبانی، مایکروسافت مشکلی را برطرف کرده است که در آن برنامه‌های Windows Presentation Foundation (WPF) ممکن است کار نکنند. باگ دیگری برطرف شده است که در آن کنترل پنل نمی تواند چاپگر IPP-over-USB را بعد از اینکه دستگاه را به صورت دستی جدا کردید نمایش دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این اصلاحات را به صورت خودکار در 11 ژوئن با به روز رسانی امنیتی دریافت خواهید کرد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.