هوش مصنوعی تبدیل متن به صدا ElevenLabs اکنون برای همه در دسترس است

در چشم انداز هوش مصنوعی که به سرعت در حال تحول است، پیشرفت های پیشگامانه همچنان به تغییر شکل دادن به نحوه تعامل ما با فناوری ادامه می دهد. در اوایل سال جاری، OpenAI با رونمایی از مدل تبدیل متن به ویدیو خود، «Sora»، جهان را مجذوب خود کرد، که قابلیت‌های چشمگیری را به نمایش می‌گذارد که توصیفات متنی را به زندگی بصری واضح می‌آورد. با این حال، در میان هیجانی که در اطراف سورا وجود داشت، یک عنصر مهم در تجربه وجود نداشت: صدا. برای رفع این شکاف، ElevenLabs پیش نمایش یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی را انجام داد.

اکنون ElevenLabs اعلام کرده است که هوش مصنوعی متن به صدا برای همه در دسترس است. این مقاله به جزئیات مدل صوتی هوش مصنوعی ElevenLabs و نحوه استفاده از آن می پردازد.

ElevenLabs متن به جلوه های صوتی

جدیدترین مدل AI Audio ElevenLabs می‌تواند جلوه‌های صوتی، آهنگ‌های کوتاه ساز، مناظر صوتی و طیف گسترده‌ای از صدای شخصیت‌ها را ایجاد کند – فقط با یک پیام متنی.

به گفته این شرکت، این ابزار برای کمک به سازندگان – از جمله استودیوهای فیلم و تلویزیون، توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، و سازندگان محتوای رسانه‌های اجتماعی- برای ایجاد مناظر صوتی غنی و همه‌جانبه به سرعت، مقرون به صرفه و در مقیاس طراحی شده است.

برای تسهیل گسترش جلوه های صوتی، ElevenLabs با Shutterstock همکاری کرده است. این همکاری به ElevenLabs اجازه داد تا مدل هوش مصنوعی خود را با استفاده از کتابخانه صوتی گسترده و متنوع Shutterstock از آهنگ‌های دارای مجوز تنظیم کند، که در نتیجه یک ابزار جدید غنی و همه‌کاره برای سازندگان مدرن ایجاد کرد.

اکنون، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از مولد صدای AI ElevenLabs بیندازیم.

نحوه استفاده از مولد صدای AI ElevenLabs

  • مرحله 1: وارد شوید و به جلوه های صوتی بروید.
  • مرحله 2: صدایی را که می خواهید ابزار تولید کند، شرح دهید.
  • مرحله 3: روی generate کلیک کنید.
  • مرحله 4: نمونه ها را مرور کنید و بهترین نتایج را دانلود کنید.

همانطور که هوش مصنوعی به پیشرفت خود ادامه می دهد، قابلیت های آن به سرعت در حال تکامل است و صنایع مختلف را تغییر می دهد. از مدل‌های تبدیل متن به ویدیو مانند Sora گرفته تا تولیدکننده‌های صدای هوش مصنوعی مانند آنچه توسط ElevenLabs راه‌اندازی شده است، نوآوری‌ها دائماً مرزهای آنچه را که هوش مصنوعی می‌تواند به دست آورد، تغییر می‌دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.