تضمین تجربه دیجیتال: هوش مصنوعی که می تواند قطعی اینترنت را پیش بینی و رفع کند

واحد نظارت بر اینترنت ThousandEyes سیسکو ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است که برای سرعت بخشیدن به پیش‌بینی و تشخیص قطعی و قطعی اینترنت طراحی شده‌اند.

این شرکت اعلام کرد که آخرین فناوری هوش مصنوعی آن که تضمین تجربه دیجیتال (DXA) نامیده می‌شود، به کاربران راه‌حل‌های شبکه سیسکو اجازه می‌دهد تا به طور خودکار به مشکلات کیفیت شبکه رسیدگی کنند.

این در تضاد با عملکرد فعلی نرم افزار ThousandEyes است، که در آن مشتریان عمدتاً زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را برای مشکلات شبکه نظارت می کنند.

به گزارش CNBC، سیسکو ThousandEyes خود را «نقشه‌های گوگل» اینترنت معرفی می‌کند که چشم‌اندازی جامع و کامل از هر کاربر و برنامه در هر شبکه ارائه می‌دهد.

این شرکت که 15 سال پیش تأسیس شد، در چندین سال گذشته سرمایه گذاری زیادی روی هوش مصنوعی انجام داده است. در حال حاضر، ThousandEyes در حال پیاده‌سازی پیشرفت‌های قابل توجه مبتنی بر هوش مصنوعی در پلتفرم خود است و هدف آن این است که کیفیت و انعطاف‌پذیری شبکه را حتی بیشتر به مشتریان خود ارائه دهد.

به گفته جو واکارو، نایب رئیس و مدیر کل ThousandEyes احتمالا DXA این امکان را فراهم می کند که «نه تنها مشکلات را قبل از تأثیرگذاری بر کاربران من حل کند، بلکه از داده های گسترده برای شروع واقعی پیش بینی و ارائه اطلاعات در مورد آنچه ممکن است در سراسر جهان رخ دهد استفاده کند. زیرساخت، به طور فعالانه به آن پرداخته شود، قبل از اینکه شروع به کاهش قابل توجهی از تجربیات دیجیتالی کند.»

Vaccaro گفت: “تضمین تجربه دیجیتال به ایجاد این سفر تکاملی فراتر از معیارها، فراتر از نظارت، به سمت پلتفرمی که در یک سیستم حلقه بسته ارائه می شود کمک می کند.”

DXA همچنین به کسب‌وکارها توانایی ارتباط، تجزیه و تحلیل، تشخیص، پیش‌بینی، بهینه‌سازی و اصلاح مسائل شبکه را بدون دخالت دستی یا حداقلی ارائه می‌دهد.

سیسکو ThousandEyes ادعا می کند که پلتفرم آن بیش از 650 میلیارد اندازه گیری روزانه جمع آوری شده در سراسر جهان را مهار می کند. این شرکت به ارائه دید کسب و کار در محیط داخلی آنها اختصاص دارد.

این محصول بر اساس قابلیت‌های فناوری تشخیص رویداد سیسکو ThousandEyes ساخته شده است، که شرکت ادعا می‌کند در حال حاضر زمان مورد نیاز برای تشخیص یک رویداد اختلال را به چند دقیقه با حداقل نیروی انسانی، به جای ساعت‌ها و چندین مهندس کاهش می‌دهد.

Vaccaro همچنین به محصول آتی سیسکو ThousandEyes اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد اسکریپت های ایجاد شده با هوش مصنوعی را ایجاد کنند که وضعیت ISP های جهانی، شبکه های ابری عمومی و خدمات لبه یا اتصال شبکه یک برنامه را نشان می دهد.

Vaccaro گفت: “این در حال توسعه است و باید در آینده بسیار نزدیک اینجا شاهد روشنایی روز باشیم.”

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.