احتمالا اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی 5 ثانیه ای شدن تبلیغات (Ad Breaks) است

طبق ادعاهای اخیر در Reddit، ظاهراً اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Ad Breaks است که تبلیغات کوتاه اما غیرقابل رد شدن را ارائه می دهد.

پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس متعلق به متا به طور رسمی جزئیاتی در مورد این آزمایش فاش نکرد، اما کاربران در فروم‌های Reddit از ورود آن خبر داده‌اند. طبق پست‌های موجود در فروم، این حرکت کاربران را ناامید کرده است و بسیاری اکنون به فکر خروج از این پلتفرم و تغییر به برنامه‌های رسانه اجتماعی جایگزین هستند.

قابلیت Ad Breaks در اینستاگرام

در ساب ردیت اینستاگرام، کاربر @notthatogwiththename در مورد معرفی Ad Break، یک ویژگی که تبلیغات غیرقابل رد شدن را برای کاربران منتخب به ارمغان می آورد، پست کرد. پست مملو از نظرات متعدد در مورد معرفی آن بدون هیچ گونه اطلاعات قبلی بود. یکی از کاربران اظهار داشت: “من اینجا آمدم تا این را پست کنم زیرا هیچ جایی در مورد آن صحبت نمی شود.”

گفته می شود این اقدام باعث نارضایتی بسیاری از کاربران از پلتفرم رسانه های اجتماعی شده است. یکی از کاربران زیر پست نظر داد: «فکر کردم دو روز است که قرص‌های دیوانه‌کننده مصرف می‌کنم، زیرا این اتفاق در حال حاضر برای من رخ می‌دهد و من هیچ اطلاعاتی به جز پست اخیر شما پیدا نکردم. پس ممنون… و خداحافظ IG. من هیچ نیازی به آن ندارم.»

همانطور که در اسکرین شات قابل مشاهده است، کاربران اکنون تبلیغات سه تا پنج ثانیه ای را در حین پیمایش در برنامه دریافت می کنند و از مرور آن ها در این مدت جلوگیری می کند. یکی از کاربران تاکید کرد که سعی کرده اند در مورد این ویژگی به اینستاگرام بازخورد ارائه دهند اما “چیزی پیدا نکردند”. طبق گفته کاربران، هیچ جایی از Ad Breaks ذکر نشده است.

معرفی Ad Breaks باعث شده است که بسیاری از کاربران به فکر خروج از این پلتفرم باشند و طبق نظرات به برنامه های رسانه های اجتماعی جایگزین روی بیاورند. یکی از کاربران گفت: «تاکنون به‌محض باز شدن یک وقفه تبلیغاتی برنامه را می‌بندم و اگر این کار ادامه پیدا کند، اشتراک را لغو می‌کنم».

کاربر دیگری از این که شرکت “هیچ تحقیقی در این مورد قبل از انتشار عمومی” انجام نمی دهد، شکایت کرد زیرا جریان کاربر را مختل می کند.

قابلیت جدید یادداشت ها (Notes )

اینستاگرام اخیراً از افزودنی‌های جدیدی به Notes رونمایی کرده است – قابلیتی که به کاربران امکان می‌دهد افکار خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

با اعلان‌های یادداشت‌ها، کاربران اکنون سؤالات و تفکرات ارسال شده در هنگام ورود به یادداشت‌ها را مشاهده می‌کنند و می‌توانند یادداشت‌های خود را به عنوان پاسخ به سؤال ارسال کنند.

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند به سرعت به یادداشت های دوستان و دنبال کنندگان خود با قابلیت لایک سریع واکنش نشان دهند. آخرین مورد اضافه شده، ویژگی تگ است که در آن آنها می توانند دوستان خود را با استفاده از نماد “@” قبل از نام کاربری خود تگ کنند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.