شما می توانید Galaxy Ring را با استفاده از Samsung Find پیدا کنید

اپلیکیشن Samsung Find به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور دستگاه‌های سامسونگ خود را روی نقشه پیدا کنید، صدای آن دستگاه‌ها را پخش کنید تا پیدا کردن آن‌ها را برای شما آسان‌تر کند، آن دستگاه‌ها را قفل کنید تا دسترسی افراد به آن‌ها را متوقف کنید، و داده‌های آن دستگاه‌ها را برای جلوگیری از هر کسی پاک کنید.

خوب، غول فناوری اکنون در حال کار بر روی ارتقای برنامه Find Samsung با توانایی انجام برخی از این اقدامات در محصول آینده این شرکت، Galaxy Ring است.

بر اساس گزارش جدیدی از Android Authority، آخرین نسخه برنامه Find Samsung برای اندروید (احتمالاً نسخه 1.2.11) حاوی رشته‌هایی از کد است که نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار بر روی تجهیز برنامه به قابلیت یافتن Galaxy Ring است.

چراغی را روی ابزار پوشیدنی قرار دهید تا پیدا کردن دستگاه را برای شما آسان‌تر کند و آن را در حالت گمشده قرار دهید، که در صورت گم شدن پوشیدنی، دیگران از استفاده از حلقه گلکسی یا دسترسی به اطلاعات شما در آن جلوگیری می‌کنند.

سامسونگ کی حلقه گلکسی را عرضه می کند؟

هنگامی که حلقه گلکسی خود را گم کنید، این ویژگی ها بسیار مفید خواهند بود. تا کنون، سامسونگ به کسی فرصت استفاده از پوشیدنی آینده را نداده است، و بنابراین، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا مجموعه جدیدی از ویژگی‌های اپلیکیشن Find Samsung برای Galaxy Ring فعال است یا خیر.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی رینگ را در رویداد بعدی Galaxy Unpacked که در تاریخ 10 جولای 2024 برگزار می‌شود، در کنار گلکسی Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6، Galaxy Watch 7 FE، Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Ultra معرفی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.