یوتیوب بازی های «Playables» خود را برای همه کاربران راه اندازی می کند

یوتیوب بالاخره Playables را برای همه کاربران راه اندازی کرد. برای کسانی که اطلاع ندارند، Playables بازی هایی هستند که می توانند مستقیماً در YouTube بازی شوند. این شرکت آزمایش این ویژگی را در سپتامبر سال گذشته آغاز کرد. تجربه بازی مشابهی نیز توسط غول استریمینگ نتفلیکس ارائه شده است.

اخیراً متوجه چیز متفاوتی در YouTube شده اید؟ طی چند ماه گذشته، تعداد محدودی از کاربران در بازارهای منتخب، ویژگی جدیدی به نام Playables را آزمایش کرده‌اند – مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان که می‌توانید مستقیماً روی پلتفرم بازی کنید.» این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد.

مسابقه پرندگان خشمگین در YouTube Playables - چیکاو

طبق گفته یوتیوب، اکنون بیش از 75 بازی برای اجرای مستقیم روی پلتفرم موجود است.

YouTube Playables را به‌عنوان روشی سرگرم‌کننده و تعاملی برای تجربه این پلتفرم توصیف می‌کند – با بازی‌های سبک وزن و سرگرم‌کننده مانند Angry Birds Showdown، Words of Wonders، Cut the Rope، Tomb of the Mask، و Trivia Crack و موارد دیگر.

نحوه دسترسی به بازی های Playables در یوتیوب

مرحله 1: به صفحه اصلی YouTube یا روی دسکتاپ یا برنامه iOS و Android بروید و Playables را از منوی Explore پیدا کنید.

مرحله 2: از بیش از 75 بازی انتخاب کنید و مستقیماً به داخل بپرید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی منوی سه نقطه بیشتر، بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به نظر من، راه‌اندازی قابلیت Playables یوتیوب حرکت مهمی است که تطبیق پذیری و تعامل پلتفرم را افزایش می‌دهد.

انتظار می‌رود Playables با طیف متنوعی از بازی‌ها و توانایی ذخیره پیشرفت و ردیابی امتیازها، مخاطبان بیشتری را جذب کند، از جمله گیمرهای معمولی که به دنبال جلسات بازی سریع و سرگرم‌کننده بدون نیاز به دانلود برنامه‌های جداگانه هستند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.