اسکنر تماس هوش مصنوعی جدید Truecaller می تواند شما را از کلاهبرداری های مبتنی بر هوش مصنوعی نجات دهد

در دنیای مدرن امروزی، تماس های کلاهبرداری و صداهای جعلی به طور فزاینده ای رایج می شوند. برای مبارزه با این موضوع، Truecaller اسکنر تماس با هوش مصنوعی را معرفی کرده است، قابلیتی که می تواند بین صدای واقعی انسان و صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی تمایز قائل شود.

با اسکنر تماس هوش مصنوعی، می‌توانید با اطمینان خاطر چت کنید و بدانید که فرد طرف مقابل واقعی است و کلاهبردار نیست که سعی کند شما را فریب دهد.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

کلاهبرداری AI Voice چیست؟

کلاهبرداری ربات ها با استفاده از هوش مصنوعی در حال افزایش است و صدای انسان را برای اخاذی تقلید می کند. این روند از حدود سال 2019 با ظهور دیپ فیک آغاز شد. از آن زمان، هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما قدرتمندتر و رایج شده است.

اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر گرفتن نمونه‌های صوتی از ویدئوهای رسانه‌های اجتماعی توسط کلاهبرداران و استفاده از هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی صدا منتشر شده است. آنها سپس از این صدای شبیه سازی شده برای تماس با خانواده فرد استفاده می کنند و سعی می کنند آنها را از پول کلاهبرداری کنند.

اسکنر تماس هوش مصنوعی در Truecaller

Truecaller یک ویژگی جدید به نام AI Call Scanner توسعه داده است. به گفته این شرکت، این ویژگی اولین فناوری در نوع خود برای شناسایی صداهای هوش مصنوعی در زمان واقعی در هنگام مکالمه است.

اسکنر تماس هوش مصنوعی می تواند صدای واقعی انسان را در مقابل صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی تشخیص دهد. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید با اطمینان خاطر چت کنید و بدانید که فرد طرف مقابل واقعی است و کلاهبردار نیست که بخواهد شما را فریب دهد.

به نظر من، معرفی AI Call Scanner یک گام مهم رو به جلو در مبارزه با کلاهبرداری های پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی است. همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، تاکتیک های کلاهبرداران نیز افزایش می یابد و تشخیص تماس های واقعی از تماس های تقلبی را به طور فزاینده ای دشوار می کند.

این ویژگی جدید نه تنها امنیت ارتباطات تلفنی را افزایش می دهد، بلکه آرامش خاطر را برای کاربران فراهم می کند و اطمینان می دهد که می توانند به صداهایی که می شنوند اعتماد کنند.

اسکنر تماس هوش مصنوعی: در دسترس بودن

اسکنر تماس هوش مصنوعی بخشی از طرح Truecaller Premium است و به صورت آزمایشی رایگان ارائه می‌شود. این ویژگی ابتدا در ایالات متحده و پس از آن در هند و سایر بازارهای برتر Truecaller عرضه می شود.

همچنین، در حالی که AI Call Scanner ابتدا در اندروید راه‌اندازی می‌شود، Truecaller در حال بررسی راه‌هایی برای بهبود و گسترش بیشتر، از جمله راه‌اندازی قریب‌الوقوع iOS است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.