سونی بازی‌های ماهانه PS Plus را برای ژوئن و عناوین جایزه برای کاتالوگ بازی را به عنوان بخشی از Days of Play معرفی کرد

سونی به عنوان بخشی از جشن سالانه Days of Play که از 29 می آغاز می‌شود، فهرست بازی‌های رایگانی را که در ماه ژوئن به پلی‌استیشن پلاس عرضه می‌شود، اعلام کرده است. با این تبلیغ، پلی‌استیشن بازی‌های رایگان ماهانه، عناوین جایزه و بازی را به همه مشترکین PS Plus در ماه ژوئن ارائه می‌کند.

آزمایشی برای کاتالوگ بازی، کاتالوگ کلاسیک و PS VR2 تا اعضای PS Plus Extra و Deluxe/Premium، و پیشنهادات دیگر. مجموعه بازی‌های ماهانه PS Plus برای ماه ژوئن شامل SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake، AEW Fight Forever و Streets of Rage 4 می‌شود. این سه عنوان در تاریخ 4 ژوئن برای همه اعضای PS Plus در دسترس خواهند بود.

بازی‌های PS Plus، در کنار سایر پیشنهادات Days of Play، در بلاگ پلی‌استیشن سه‌شنبه معرفی شدند. جشن Days of Play، که از امروز آغاز می‌شود، تا 12 ژوئن معتبر خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که EA Sports FC 24، عنوان رایگان PS Plus برای ماه می، برای همه مشترکین PS Plus تا 18 ژوئن برای بازخرید در دسترس خواهد بود.

سایر بازی‌های موجود در صف ماهانه PS Plus برای ماه می – Ghostrunner 2، Tunic و Destiny 2: Lightfall که اوایل این ماه معرفی شد – می‌توانند تا 3 ژوئن به کتابخانه اضافه شوند. در اینجا نگاهی به لیست بازی‌های ماهانه PS Plus برای ماه ژوئن داریم.

این پلتفرم‌باز باب اسفنجی محصول سال 2023 قهرمان کارتونی نمادین خود را در سفری به واقعیت‌های جایگزین به نام دنیای آرزو دنبال می‌کند و او تلاش می‌کند تا خانه‌اش، بیکینی باتم را نجات دهد. هر Wish World به عنوان یک بیوم مجزا عمل می کند، زیرا بازیکنان در سطوح رنگارنگ حرکت می کنند و از توانایی های پیمایش و مبارزه خود استفاده می کنند. SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake برای PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

AEW مبارزه برای همیشه

AEW Fight Forever بر اساس تبلیغ کشتی آمریکایی All Elite Wrestling، یک عنوان کشتی حرفه ای است، شبیه به فرانچایز محبوب WWE 2K. AEW Fight Forever که توسط Yuke’s توسعه یافته است،

از گیم‌پلی و نمایش کشتی به سبک آرکید به جای یک تصویر پایه‌دارتر استفاده می‌کند. این بازی دارای حالت‌ها و سبک‌های مختلف مسابقه، تک‌نفره و چند نفره آنلاین است. Fight Forever همچنین دارای یک حالت شغلی به نام “Road to Elite” است که در آن بازیکنان می توانند یک شخصیت سفارشی ایجاد کنند یا از فهرست AEW به عنوان کشتی گیر بازی کنند. AEW Fight Forever برای هر دو PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

خیابان های خشم 4 (Streets of Rage 4)

Streets of Rage 4، بازی متخاصمی که توسط Dotemu، Lizardcube و Guard Crush Games ساخته شده است، همچنین در تاریخ 4 ژوئن برای PS Plus عرضه می شود.

عنوان beat’em up اولین بار در سال 2020 منتشر شد و دارای گیم پلی طبقه بندی شده از بازی Streets of اصلی است. سه گانه خشم. می‌توان آن را تا چهار بازیکن به صورت محلی یا دو بازیکن آنلاین بازی کرد، زیرا آنها با امواج دشمنان روبرو می‌شوند و در سطوح پیش می‌روند.

هر شخصیت با توانایی‌های متمایز خود همراه است که به کمک گرفتن آیتم‌ها، حرکات ویژه و ترکیب‌های ترکیبی کمک می‌کند. Streets of Rage 4 بر روی PS4 در دسترس است.

کاتالوگ بازی PS Plus، عناوین کاتالوگ کلاسیک

علاوه بر لیست بازی‌های ماهانه PS Plus برای ماه ژوئن، سونی همچنین چهار عنوان جایزه را برای کاتالوگ بازی‌های PS Plus اعلام کرد.

اینها شامل ماهیگیری RPG Dredge (در دسترس برای PS4، PS5 از 29 می)، عنوان اکشن ماجراجویی Lego Marvel Super Heroes 2 (در دسترس برای PS4 از 31 می)، سیم کارت ورزشی کریکت 24 (در دسترس برای PS4، PS5 از 5 ژوئن) و Grand. Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition (از 7 ژوئن برای PS4، PS5 در دسترس است).

تمام عناوین کاتالوگ بازی برای اعضای PS Plus Extra و Deluxe/Premium در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این، سونی در تاریخ 11 ژوئن سه عنوان PS2 – Tomb Raider Legend، Star Wars: The Clone Wars و Sly Cooper and the Thievius Raccoonus – را به کاتالوگ کلاسیک اضافه می کند.

PlayStation Parent همچنین چهار بازی PS VR 2 – Ghostbusters: Rise of ارائه می دهد. The Ghost Lord، Walkabout Mini Golf، Synth Riders، Before Your Eyes و The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapters 1 و 2. کاتالوگ Classics و بازی‌های VR در تاریخ 11 و 6 ژوئن برای مشترکین PS Plus Premium قابل دسترسی خواهند بود.

به عنوان بخشی از جشن Days of Play خود، سونی همچنین یک بازی آزمایشی رایگان را برای WWE 2K24 که اخیراً راه اندازی شده است، در دسترس اعضای Premium در PS4 و PS5، از تاریخ 29 مه، ارائه می دهد. – بسته های بازی و سایر تخفیف ها و پیشنهادات. جشن PlayStation Days of Play اکنون زنده است و در 12 ژوئن به پایان می رسد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.