اکنون می توانید متن تصاویر گوشی گلکسی خود را در گلکسی بوک کپی کنید

سامسونگ برای بهبود ادغام بین گوشی های هوشمند گلکسی و لپ تاپ های گلکسی بوک همکاری نزدیکی با مایکروسافت داشته است. چندین ویژگی یکپارچه سازی و بهره وری اغلب ابتدا برای لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند گلکسی منتشر می شود. اکنون یکی از این ادغام های جدید ظاهر شده است.

Windows Phone Link به شما امکان می‌دهد متن موجود در تصاویر تلفن‌های Galaxy را در لپ‌تاپ‌های Galaxy Book کپی کنید

برنامه Windows Phone Link مایکروسافت دارای ویژگی جدیدی است که به شما امکان می دهد متن موجود در تصاویر را در تلفن یا تبلت گلکسی خود کپی کنید. پس از کپی کردن متن از یک دستگاه اندرویدی، می‌توانید آن را در هر مکانی در لپ‌تاپ Galaxy Book دارای ویندوز 10 یا ویندوز 11 جای‌گذاری کنید.

این ویژگی در آخرین نسخه Release Preview برنامه Phone Link یافت شد و توسط Windows Central مشاهده شد. از ویژگی تشخیص کاراکتر نوری بومی ویندوز (OCR) استفاده می کند. پس از کلیک بر روی برگه عکس ها در برنامه Phone Link در Galaxy Book خود که دارای سیستم عامل ویندوز است، می توانید تمام تصاویر را در تلفن گلکسی خود مشاهده کنید. وقتی هر تصویری را باز می کنید، می توانید دکمه Text را در بالای تصویر ببینید.

با کلیک بر روی دکمه Text، اسکنر OCR نشان داده می شود که متن را در آن تصویر تشخیص می دهد. سپس می‌توانید تمام متن را انتخاب یا کپی کنید و از آن در هر جایی که در رایانه ویندوزی خود لازم است استفاده کنید.

این ویژگی بین هر گوشی اندرویدی اخیر و رایانه شخصی ویندوزی کار می کند. با این حال، از هم اکنون، این ویژگی هنگام استفاده از برنامه Phone Link متصل به گوشی گلکسی مشاهده شده است.

این ویژگی جدید در حال حاضر با برخی از کاربران در حال آزمایش است، اما پس از انجام تست مایکروسافت برای همه کاربران منتشر خواهد شد. سپس می‌توانید در لپ‌تاپ Galaxy Book و تلفن/تبلت Galaxy خود به آن دسترسی داشته باشید، حتی اگر در کانال پیش‌نمایش نسخه نباشید.

ویژگی OCR در ویندوز 11 بسیار کاربردی است و می تواند متن را در هر نقطه از صفحه تشخیص دهد. در حال حاضر در برنامه ابزار Snipping Tool موجود است. این ویژگی در اواخر سال 2023 در حال آزمایش بود و در اوایل سال جاری برای همه کاربران عرضه شد.

برنامه Phone Link که در ویندوز 10 و ویندوز 11 موجود است، به شما امکان می دهد به تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشید، به گزارش تماس ها دسترسی داشته باشید، اعلان ها و پیام های متنی را بررسی کنید، نقطه اتصال Wi-Fi را روشن/خاموش کنید و از برنامه های تلفن Android خود استفاده کنید.

همچنین می توانید حالت های زنگ را تغییر دهید و پخش رسانه را کنترل کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی گلکسی خود به عنوان وب کم لپ تاپ خود استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.