واتساپ به زودی به اجازه می دهد تصاویر پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی تولید کنید

در دنیایی که هویت های دیجیتالی دارای نفوذ قابل توجهی هستند، انتظار می رود واتساپ در نحوه نمایش کاربران در پلتفرم خود انقلابی ایجاد کند. گزارشی حاکی از آن است که پلتفرم پیام رسان محبوب قصد دارد ویژگی جدیدی را معرفی کند: تصاویر پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی.

بیایید به جزئیات این ویژگی بالقوه بپردازیم.

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیتی به نام «عکس‌های پروفایل هوش مصنوعی» است. همانطور که از نام آن پیداست، انتظار می رود این ویژگی به کاربران امکان تولید تصاویر پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهد.

ویژگی عکس‌های پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی به احتمال زیاد کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویر شخصی‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنند که واقعاً شخصیت، علایق یا حال و هوای فعلی آن‌ها را به تصویر بکشد. ممکن است کاربران فقط مجبور باشند یک درخواست برای توصیف نوع تصویری که می‌خواهند وارد کنند، سپس هوش مصنوعی احتمالاً یک عکس پروفایل سفارشی متناسب با مشخصات آنها ایجاد می‌کند.

این ویژگی می تواند حریم خصوصی پیشرفته ای را برای پروفایل های کاربر ارائه دهد. با استفاده از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، کاربران می توانند نیاز به اشتراک گذاری عکس های واقعی را کنار بگذارند و در نتیجه خطر سوء استفاده یا اشتراک گذاری غیرمجاز را به حداقل برسانند.

در حالی که گزینه جلوگیری از اسکرین شات از عکس های نمایه در حال حاضر حریم خصوصی را افزایش می دهد، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی احتمالاً یک لایه حفاظتی اضافی را ارائه می دهند. علاوه بر این، این ویژگی ممکن است زمانی مفید باشد که کاربران در مورد استفاده از کدام عکس مطمئن نباشند. به جای صرف زمان برای جستجو یا ایجاد تصویر ایده‌آل، کاربران می‌توانند به راحتی با ارائه یک درخواست، تصویری را تولید کنند.

در این گزارش اشاره شد که قابلیت تولید عکس‌های پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر در دست توسعه است و در به‌روزرسانی بعدی واتس‌اپ در دسترس خواهد بود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.