سامسونگ برای تسریع توسعه فناوری کلیدی 6G با ARM همکاری می کند

سامسونگ همیشه در خط مقدم توسعه فناوری های جدید است. اکنون که راه اندازی شبکه 5G در چندین کشور در سراسر جهان آغاز شده است، شرکت کره جنوبی توسعه فناوری های مخابراتی 6G را آغاز کرده است.

این شرکت همکاری با ARM را برای سرعت بخشیدن به توسعه فناوری کلیدی 6G برای پردازش بسته های موازی آغاز کرده است.

Samsung Research در حال تحقیق در مورد فناوری SIMD برای 6G با ARM است

Samsung Research و ARM برای تحقیق در مورد پردازش بسته های موازی (SIMD یا Single Instruction Multiple Data)، یکی از فناوری های کلیدی که در مخابرات 6G استفاده می شود، همکاری می کنند. این تحقیق به عنوان یک پروژه متن باز انجام خواهد شد. از آنجایی که این فناوری حجم زیادی از داده ها را پردازش می کند، این دو شرکت مشتاق هستند تا تحقیقات خود را در مورد SIMD تسریع کنند.

با رشد جریان داده که انتظار می رود در 6G اتفاق بیفتد، انتظار می رود پردازش بسته های موازی برای سیستم های ارتباطی کارآمد و انعطاف پذیر بسیار مفید باشد. ARM با تجربه گسترده خود در طراحی محاسبات کارآمد، با کارایی بالا و کم مصرف به پژوهش کمک خواهد کرد.

Jinguk Jeong، معاون اجرایی مرکز تحقیقات ارتباطات پیشرفته سامسونگ (ACRC)، گفت: «در ارتباطات 6G، اهمیت فناوری نرم افزار در حال افزایش است. نوآوری در مدیریت حجم عظیمی از داده های حاصل از این امر بسیار مهم است. این همکاری فنی با Arm گامی مهم در جهت ایجاد انقلابی در فناوری موازی است.

6G در هوش مصنوعی، روباتیک و سایر دستگاه‌ها بسیار مهم خواهد بود. مرکز تحقیقات ارتباطات پیشرفته سامسونگ (ACRC) در توسعه فناوری‌های جدید مخابراتی پیشرو بوده است. همچنین به طور فعال به استانداردسازی فناوری های 6G، از جمله پردازش بسته های موازی، کمک می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.