احتمالا گلکسی بادز 3 دارای تغییرات اساسی در طراحی و بهبود صدا است

انتظار می رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری از دو هدفون بی سیم جدید گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو رونمایی کند. حداقل یکی از این هدفون های آینده می تواند در رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 10 جولای در پاریس معرفی شود.

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که ممکن است شاهد تغییرات عمده در سری گلکسی بادز 3 باشیم.

Galaxy Buds 3 ممکن است دارای طراحی جدید، باتری بزرگتر، ANC بهبودیافته باشد

طبق گزارشی از Chosun Media، سامسونگ با Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro تغییری اساسی در طراحی ارائه خواهد کرد. از زمان عرضه مدل اصلی، تمام گلکسی بادها شکلی شبیه لوبیا داشته اند. با این حال، با Galaxy Buds 3، این شرکت کره‌ای شکل کلی هدفون‌های آینده خود را تغییر خواهد داد تا عملکرد حذف نویز فعال (ANC) و کیفیت صدا را «به‌طور قابل‌توجهی بهبود بخشد».

کیفیت مکالمه گلکسی بادز به دلیل طراحی پایه دومی که میکروفون ها را به دهان کاربر نزدیک می کند، با AirPods برابری نمی کند. بنابراین، سامسونگ قصد داشت طراحی گلکسی بادز را تغییر دهد. این بدان معنی است که هدفون های این شرکت ممکن است طراحی ساقه مانند را نیز داشته باشند، اما در حال حاضر نمی توان به طور قطعی گفت.

Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro ممکن است ویژگی‌های بهبود یافته هوش مصنوعی را دریافت کنند

این گزارش همچنین ادعا می کند که گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو ویژگی های هوش مصنوعی بهبود یافته ای خواهند داشت. در حالی که گلکسی بادزهای نسل کنونی دارای برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند، برای آوردن بیشتر آنها، به باتری بزرگ‌تری نیاز دارند. و زبان طراحی فعلی به سامسونگ اجازه نمی دهد باتری بزرگتری را در خود جای دهد.

این دلیل دیگری است که سامسونگ ممکن است طراحی جدیدتری را برای سری Galaxy Buds 3 انتخاب کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.