مایکروسافت از دستیار هوش مصنوعی «Team Copilot» برای همکاری پیشرفته رونمایی کرد

در طی رویداد بیلد امسال، مایکروسافت از Team Copilot پرده برداری کرد که Copilot را فراتر از یک دستیار شخصی برای کار از طرف یک تیم گسترش داد، همکاری و مدیریت پروژه را بهبود بخشید.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

Team Copilot قابلیت‌های Copilot را از دستیار شخصی به عضوی یکپارچه تیم گسترش می‌دهد. فعالانه شرکت می کند و به تلاش های تیمی، افزایش بهره وری، همکاری و خلاقیت کمک می کند.

شما با واگذاری وظایف و مسئولیت‌ها به Copilot، کنترل کامل را حفظ می‌کنید و کل تیم را قادر می‌سازید تا با هم کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند.

Team Copilot در جایی که شما با آن همکاری می کنید در دسترس است – در Microsoft Teams، Microsoft Loop، Microsoft Planner و موارد دیگر.

مایکروسافت اشاره کرد که ویژگی‌های Team Copilot در اواخر سال جاری برای مشتریان دارای مجوز Microsoft Copilot برای Microsoft 365 در پیش نمایش در دسترس خواهد بود.

جزئیات ویژگی Team Copilot را در زیر بررسی کنید:

  • تسهیل کننده جلسه: Copilot بهره وری جلسه را با مدیریت دستور کار و یادداشت های مشترک که همه افراد حاضر در جلسه می توانند در آن مشارکت داشته باشند، افزایش می دهد.
  • همکار گروه: Copilot با برجسته کردن اطلاعات کلیدی، ردیابی موارد اقدام و حل مشکلات، کارایی چت را بهبود می بخشد.
  • مدیر پروژه: Copilot مدیریت پروژه را با ایجاد و تخصیص وظایف، پیگیری ضرب‌الاجل‌ها، و هشدار دادن به اعضای تیم در صورت نیاز به ورودی، ساده‌سازی می‌کند.

در اخبار مرتبط، در طول اولین Copilot+، مایکروسافت و OEM های جهانی رایانه های شخصی مجهز به اسنپدراگون ایکس الیت و اسنپدراگون ایکس پلاس کوالکام را معرفی کردند، تنها دستگاه هایی که قادر به ارائه تجربیات Copilot+ هستند.

گفته می‌شود که رایانه‌های شخصی Copilot+ سریع‌ترین و هوشمندترین رایانه‌های شخصی ویندوزی هستند که تاکنون ساخته شده‌اند. می توانید از Recall در رایانه های شخصی Copilot+ برای پیدا کردن محتوایی که در دستگاه خود مشاهده کرده اید استفاده کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.