مایکروسافت اج از هوش مصنوعی برای ترجمه ویدیوهای یوتیوب استفاده خواهد کرد

در طی رویداد بیلد امسال، مایکروسافت از ویژگی آتی مایکروسافت اج رونمایی کرد: ترجمه بلادرنگ ویدیو. این ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی کاربران را قادر می‌سازد تا محتوا را در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و لینکدین تماشا کنند و همزمان گفتگوهای گفتاری را از طریق دوبله یا زیرنویس ترجمه کنند.

تنها با چند کلیک، می‌توانید به طیف وسیع‌تری از ویدیوها به زبان‌های مختلف دسترسی داشته باشید. به سادگی روی نماد ترجمه کلیک کنید، زبان فعلی و ترجیحی را انتخاب کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی بقیه موارد را مدیریت کند.

قابلیت ترجمه بلادرنگ ویدیو به زودی برای وب سایت های ویدیویی محبوب مانند YouTube، LinkedIn، رویترز، CNBC News، Bloomberg و غیره منتشر خواهد شد.

این ویژگی هوش مصنوعی آینده از انگلیسی به آلمانی، هندی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی، و از اسپانیایی و کره‌ای به انگلیسی در دسترس خواهد بود، با زبان‌ها و وب‌سایت‌های ویدیویی اضافی در آینده.

مایکروسافت مشخص نکرده است که دقیقاً چه زمانی ویژگی ترجمه ویدیوی بی‌درنگ راه‌اندازی می‌شود.

مهم است که توجه داشته باشید که ترجمه به طور کامل در دستگاه شما انجام می شود و اطمینان حاصل می شود که هیچ داده ای از ویدیو از دستگاه شما خارج نمی شود. این بدان معناست که هیچ بخشی از محتوای ویدیویی یا صوتی هرگز در فضای ابری ارسال یا پردازش نخواهد شد.

همچنین عوامل متعددی از جمله موسیقی پس‌زمینه، تعداد سخنرانان و زبان مبدأ می‌تواند بر دقت ترجمه تأثیر بگذارد. این شرکت به طور مداوم در تلاش است تا کیفیت ترجمه ها را افزایش دهد. با این حال، کاربران باید بدانند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است همچنان حاوی خطا باشد.

به نظر من، این ویژگی یک گام مهم به جلو در پل زدن موانع زبانی است و به کاربران یک تجربه مرور فراگیرتر و فراگیرتر را ارائه می دهد. هدف مایکروسافت با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی این است که محتوای آنلاین را برای مردم سراسر جهان در دسترس‌تر و لذت‌بخش‌تر کند و ارتباط و درک بیشتری را در میان فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف تقویت کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.