مراکز خرید نزدیک هتل هیلتون بسفر

استانبول، شهر افسونگر و پویای ترکیه، نه تنها به خاطر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی‌اش مشهور است، بلکه بهشتی برای عاشقان خرید نیز به شمار می‌رود. تنوع بی‌نظیر بازارها، پاساژها و مغازه‌های این شهر، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل هیلتون بسفروس استانبول، نگینی در قلب تپنده‌ی استانبول نیز علاوه‌بر فراهم کردن اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز برای شما، گنجینه‌ای از بازارها و مراکز خرید را برای علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در دل تاریخ و فرهنگ این شهر زیبا در همسایگی خود جای داده است.

در این مقاله، به معرفی چند مرکز خرید محبوب در نزدیکی هتل هیلتون بسفر می‌پردازیم که می‌توانید برای یک خرید درمانی به یاد ماندنی به آن‌ها سر بزنید:

1. مرکز خرید Cevahir

مرکز خرید جواهیر، یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا و جهان از لحاظ مساحت است که در فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای با هتل هیلتون واقع شده. با بیش از 400 فروشگاه، از جمله برندهای جهانی و محلی، هر آنچه که شما به دنبال آن هستید، از لباس و لوازم جانبی گرفته تا لوازم الکترونیکی و اسباب و اثاثیه منزل، را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مرکز خرید می‌توانید از رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما و شهربازی نیز لذت ببرید.

2. مرکز خرید Zorlu Center

زورلو سنتر، یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که در فاصله‌ی کوتاهی از هتل هیلتون بسفر قرار دارد. این مرکز خرید میزبان برندهای طراحان مشهور جهان، جواهرات و لوازم جانبی لوکس، و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های شیک و فضای سبزی بسیار زیبا است. اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و مجلل از خرید هستید، این مرکز بهترین انتخاب برای شماست.

3. مرکز خرید ایستینیه پارک

اگر به دنبال خریدی مدرن و لوکس هستید، مرکز خرید ایستینیه پارک، واقع در فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای با هتل هیلتون بسفر، گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. این مرکز خرید مجلل، میزبان برندهای مشهور جهانی مانند گوچی، لویی ویتون، پرادا و شنل است. در کنار خرید، می‌توانید از رستوران‌های شیک و کافه‌های دنج این مرکز خرید لذت ببرید و در سالن سینمای آن، به تماشای فیلم بنشینید.

4. مرکز خرید Demirkapı

این مرکز خرید ، مکانی عالی برای خرید لباس‌های باکیفیت و مد روز با قیمتی مناسب است و دارای چندین طبقه می‌باشد که به بوتیک‌های مختلف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها اختصاص دارند.

5. بازار بزرگ استانبول

اگر به دنبال تجربه خریدی متفاوت هستید، تنها چند قدم آن طرف‌تر از هتل هیلتون بسفر، دروازه‌ی ورودی به دنیایی از رنگ، عطر و طعم گشوده می‌شود. بازار بزرگ استانبول، مشهورترین و بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا، با قدمتی بیش از 1500 سال، شما را به سفری در تاریخ و فرهنگ غنی این شهر دعوت می‌کند.

در این بازار پر پیچ و خم، بیش از 4000 مغازه و غرفه، طیف وسیعی از کالاها را از فرش‌های دستباف ایرانی و عتیقه‌جات نفیس تا ادویه‌های معطر و زیورآلات ظریف، به نمایش می‌گذارند. گشت و گذار در این بازار، تجربه‌ای منحصر به فرد از چانه‌زنی و معامله با فروشندگان محلی و غرق شدن در فضایی پر از شور و هیجان خواهد بود.

مراکز خرید دیگری نیز در نزدیکی هتل هیلتون قرار دارد مانند:

بازار ادویه، بهشت عاشقان عطر و طعم، در همسایگی پل گالاتا واقع شده است. این بازار رنگارنگ، مملو از غرفه‌هایی است که انواع ادویه‌های آسیایی، گیاهان دارویی، چای، قهوه و شیرینی‌جات را به فروش می‌رسانند.

خیابان استقلال، یکی از مشهورترین خیابان‌های استانبول نیز پر از مغازه‌ها، رستوران‌ها و هنرمندان خیابانی است. در این خیابان می‌توانید سوغاتی‌های منحصر به فرد، لباس‌های سنتی، و صنایع دستی محلی را پیدا کنید. همچنین می‌توانید در کافه‌های روباز بنشینید و از تماشای مردم لذت ببرید.

اقامت در هتل هیلتون بسفر

پس از یک روز گشت و گذار در بازارهای شلوغ و پرهیاهوی استانبول، چه چیزی بهتر از بازگشت به آرامش و آسایش هتل هیلتون بسفر؟ این هتل 5 ستاره با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات رفاهی کامل، اقامتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل هیلتون بسفر، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول، در قلب منطقه شیشلی واقع شده است. این موقعیت مکانی ایده‌آل، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به برخی از بهترین مراکز خرید شهر دسترسی داشته باشید. دو ایستگاه مترو نیز در نزدیکی هتل قرار دارد که برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان بسیار عالی است.

امکانات و خدمات هتل

تمامی اتاق های هتل با دکوراسیونی زیبا و چشم اندازی از منظره باغ و فضای سبز یا تنگه بسفروس دارند. واحدهای اقامتی هتل با ظرفیت وابعاد گوناگون طراحی شده و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار، مبلمان راحت، حمام لوکس با لوازم اختصاصی و… برای رفاه و آسایش شما می‌باشند.

این هتل چندین رستوران‌ با چشم‌انداز‌ها و منویی متنوع از غذاهای بین‌المللی و محلی در فضاهای مختلف دارد که می‌توانید به انتخاب خودتان از صرف غذا در فضای باز یا بسته لذت ببرید. مرکز تفریحی و ورزشی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و زمین تنیس می‌باشد که شبانه روزی فعالیت می‌کند.

زمین بازی مخصوص کودکان، امکان تبدیل ارز، خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان و تجهیزات مخصوص اقامت‌های کاری نیز از دیگر امکانات این هتل هستند.

برای رزرو آنلاین این هتل، با پایین ترین قیمت، از طریق فلای تودی اقدام کنید و با اقامت در هتل هیلتون بسفر، سفری خاطره‌انگیز به استانبول را تجربه کنید و از خرید در این شهر بی‌نظیر، بدون اتلاف وقت لذت ببرید.

رزرو هتل استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی، آرامش خاطر شما را در تمامی مراحل سفر تضمین می‌کند. مراجعه به فلای تودی بهترین گزینه برای برای رزرو آسان هتل هیلتون استانبول و یا هتل‌های دیگر در سراسرجهان است. چراکه گارانتی پایین ترین قیمت رزرو هتل را از میان بیش از 1میلیون اقامتگاه ارائه می‌دهد و با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی مراحل سفر همراه شماست.

اپلیکیشن فلای‌تودی، برای دریافت تمامی خدمات مورد نیاز برای سفر به ترکیه و هر مقصد دیگری نیز کاربرد دارد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی انواع پروازها، هتل‌ها، تورهای خارجی و… را رزرو کنید و از تخفیفات مطلع شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.