گلکسی واچ 7 قبل از عرضه احتمالی ماه جولای ظاهر می شود

چند هفته پیش به طور انحصاری گزارش دادیم که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در جولای 2024 برگزار خواهد کرد. انتظار می رود این شرکت در این رویداد از Galaxy Watch 7 در کنار Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 رونمایی کند. گلکسی واچ 7 اکنون در آستانه معرفی ظاهر شده است.

گلکسی واچ 7 دارای بلوتوث 5.3 است

یک محصول پوشیدنی سامسونگ با شماره مدل SM-L305U در پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شد. این نسخه 40 میلی متری Watch 7 با اتصال LTE برای بازار ایالات متحده است. طبق سند گواهی، گلکسی واچ 7 دارای بلوتوث 5.3 با LE است، همان نسخه بلوتوث استفاده شده در گلکسی واچ 6.

گواهی بلوتوث گلکسی واچ 7 چیز دیگری را فاش نکرده است. قبلاً فاش کرده بودیم که با فضای ذخیره سازی ارتقا یافته 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد که دو برابر حافظه داخلی گلکسی واچ 6 است. شماره مدل ساعت هوشمند آینده نیز با آنچه که در گزارش اختصاصی خود فاش کردیم مطابقت دارد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی واچ 7 ممکن است اولین محصول سامسونگ با پردازنده 3 نانومتری باشد. این تراشه ممکن است 50 درصد از تراشه Exynos W930 فعلی انرژی کمتری داشته باشد. علاوه بر این، انرژی آن از باتری هایی مشابه گلکسی واچ 6 تامین می شود، بنابراین به دلیل داشتن تراشه کم مصرف تر، انتظار عمر باتری بیشتری را داشته باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.