اپل واچ ممکن است با گوشی های گلکسی کار کند

ماه گذشته، وزارت دادگستری ایالات متحده از اپل به دلیل انحصار بازار گوشی های هوشمند شکایت کرد.

در این شکایت، آژانس اپل واچ را به عنوان مدرکی برای نشان دادن اینکه غول فناوری کوپرتینویی یک انحصار است، ارائه کرد. گفت: «ساعت هوشمند اپل – Apple Watch – فقط با آیفون سازگار است. بنابراین، اگر اپل بتواند کاربر را به سمت خرید اپل واچ سوق دهد، خرید نوع دیگری از گوشی هوشمند برای آن کاربر گران‌تر می‌شود، زیرا انجام این کار مستلزم آن است که کاربر اپل واچ گران قیمت خود را رها کند و یک ساعت هوشمند جدید و سازگار با اندروید بخرد. ”

در پاسخ به اتهامات وزارت دادگستری، اپل فاش کرد که در برهه‌ای از زمان، در نظر داشت اپل واچ را با اندروید (از طریق 9To5Mac) سازگار کند. با این حال، پس از ارزیابی این طرح به مدت سه سال، شرکت آن را کنار گذاشت زیرا به این نتیجه رسید که این طرح به دلیل محدودیت‌های فنی قابل اجرا نیست.

اگر این شرکت پیش‌رفته بود، کاربران سامسونگ می‌توانستند از اپل واچ با گوشی‌های گلکسی خود استفاده کنند، که ترکیبی مرگبار بود، زیرا اپل واچ توانایی‌های ردیابی تناسب اندام و تجربه کاربری بهتری را در مقایسه با به طور کلی ساعت های هوشمند Galaxy Watch یا Wear OS. در عین حال، برای سامسونگ فاجعه بار بود زیرا بیشتر مردم به جای ساعت گلکسی با اپل واچ می رفتند.

همانطور که گفته شد، هنوز این احتمال وجود دارد که اپل بتواند اپل واچ را با اندروید سازگار کند زیرا شکایت می تواند آن را مجبور کند. این بدان معنی است که شانس زیادی وجود دارد که رویای دیرینه مردم در نهایت محقق شود. ما امیدواریم که این اتفاق بیفتد زیرا غول فناوری کره ای و همچنین گوگل را مجبور به ساخت ساعت های هوشمند بهتر می کند. در عین حال، گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد از اپل واچ بدون تغییر گوشی اندرویدی به آیفون استفاده کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.