شرکت های تولید کننده دارو کانادا

شرکت های بزرگ داروسازی و طیف وسیعی از شرکت های بیوتکنولوژی نیز این منطقه را خانه می نامند.

منطقه تورنتو بزرگ یک مرکز دارویی، بیوتکنولوژیکی و تجاری پیشرو در آمریکای شمالی است.

دالتون از زیرساخت‌های نوآورانه دانشگاهی و تجاری و مجموعه‌ای از خدمات پشتیبانی سود می‌برد و به آن کمک می‌کند.

تورنتو پروازهای کوتاه و مستقیم از شیکاگو، نیویورک، بوستون، بالتیمور، ایندیاناپولیس و واشنگتن را ارائه می دهد که همگی در شعاع 450 مایلی (725 کیلومتری) هستند. تورنتو یک مرکز حمل و نقل بین المللی است که دارای پروازهای مستقیم به شهرهای بزرگ دیگر در سراسر جهان از جمله آمریکای شمالی، آسیا و اروپا است.

تورنتو سومین مرکز خدمات مالی بزرگ در آمریکای شمالی است که تنها نیویورک و شیکاگو بزرگتر هستند. این کشور در رتبه بندی مراکز مالی جهانی در رتبه دوازدهم قرار دارد و 55 شعبه بانک خارجی را در خود جای داده است.

یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای جهان. زبان و ارتباطات فرهنگی یک دارایی اصلی برای شرکت های کانادایی با مشتریان یا تجارت بین المللی است. سه دانشگاه و چهار کالج هنرهای کاربردی و فناوری.

علوم پزشکی در تورنتو

بزرگترین خوشه ترکیبی زیست پزشکی آمریکای شمالی، متشکل از داروسازی، تحقیقات پزشکی، بیوتکنولوژی، دستگاه های پزشکی، تجهیزات جراحی پزشکی، و فناوری های کمکی پزشکی. حدود 140000 نفر را استخدام می کند.

چهارمین جامعه تحقیقاتی پزشکی آمریکای شمالی با 9000 محقق و تکنسین اصلی در 37 موسسه تحقیقاتی و 9 بیمارستان آموزشی خوشه بیوتکنولوژی تورنتو در بین 10 خوشه برتر جهان قرار گرفت.

صنعت داروسازی در GTA 11000 کار می کند.

مرکزفایزر واکسن تولید و به بیش از 90 کشور ارسال می کند.

مزیت انتاریو

شرکت خدمات پزشکی دلتا در مرکز پرجمعیت بخش جنوبی استان انتاریو قرار دارد که نیروگاه اقتصادی کانادا و بزرگترین مرکز فعالیت های زیست پزشکی در کانادا است.

اطلاعات عمومی

  • تولید ناخالص داخلی انتاریو بزرگتر از بلژیک، سوئد، سوئیس و ایرلند است.
  • بازار 17 تریلیون دلاری تحت توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی.
  • 158 میلیون مصرف کننده در یک روز رانندگی از تورنتو هستند.
  • تاریخچه طولانی نوآوری، از تلفن گرفته تا انسولین تا بلک بری.
  • نوآوری و پشتیبانی علوم زنده
  • سومین مرکز بزرگ تحقیقات زیست پزشکی در آمریکای شمالی.

نوآوری یک اولویت کلیدی برای دولت های شهر، استانی و فدرال است. انتاریو میزبان تعداد زیادی از نوآوری های مهم در علوم زیستی است. اینها شامل انسولین، اولین ضربان ساز، اکتشافات سلول های بنیادی، اولین واکسن مننژیت دوران کودکی، و کشف ژن دیستروفی عضلانی میوتونیک است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.