اکنون می توانید چندین پیام را در یک چت واتساپ پین کنید

دسامبر گذشته، واتساپ امکان پین کردن پیام‌ها را در مکالمه‌های یک به یک و چت‌های گروهی ارائه کرد، اما شما فقط می‌توانید یک پیام را در یک مکالمه پین ​​کنید. از زمانی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا و ویل کاتکارت، رئیس واتساپ اعلام کردند که کاربران اکنون می‌توانند حداکثر سه پیام را در چت‌های فردی و گروهی پین کنند، اکنون تغییر کرده است.

کاربران می توانند انواع مختلفی از پیام ها از جمله متن، تصویر و نظرسنجی را پین کنند. برای پین کردن یک پیام، باید آن را به مدت طولانی فشار دهید، “Pin” را از منو انتخاب کنید و مدت زمان را انتخاب کنید. پیام به طور پیش‌فرض به مدت هفت روز پین می‌شود، اما می‌توانید آن را به مدت 24 ساعت یا 30 روز نیز پین کنید. پس از این مدت، اگر پین پیام به صورت دستی برداشته نشود، به طور خودکار برداشته می شود.

در چت‌های گروهی، مدیران گروه می‌توانند به اعضا اجازه پین ​​کردن پیام‌ها را بدهند و وقتی پیامی پین شد، همه اعضای آن گروه در مورد آن مطلع می‌شوند. با این حال، کاربرانی که پس از پین شدن یک پیام به یک گروه می پیوندند، آن را نمی بینند. کسانی که سابقه چت گروهی را ندارند یا پیام را قبل از پین شدن حذف کرده‌اند نیز آن را نمی‌بینند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.