واتساپ به زودی به شما امکان می دهد پیش نمایش لینک ها را غیرفعال کنید

در نسخه فعلی WhatsApp برای اندروید، وقتی پیوندی را به یک وب‌سایت در قسمت ورودی متن جای‌گذاری می‌کنید، برنامه پیش‌نمایش خود را بارگیری می‌کند و عنوان، توضیحات و تصویر کوچک صفحه وب را به شما نشان می‌دهد و وقتی آن پیام را ارسال می‌کنید، به جای اینکه فقط پیوند را نشان دهد، پیش نمایش را به شخص دیگر نیز نشان می دهد.

برخی از افراد، از جمله من، دوست ندارند پیش نمایش یک صفحه وب را ارسال کنند، زیرا چت را به هم ریخته می کند و پیوند را به طور کامل نشان نمی دهد. برای این افراد، WhatsApp به شما این امکان را می دهد که پیش نمایش را حذف کنید. با این حال، حذف پیش‌نمایش هر بار که پیوندی را جای‌گذاری می‌کنید ممکن است خسته‌کننده باشد. خب، واتساپ برای حل آن کار می‌کند.

بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.12) گزینه جدیدی به نام «غیرفعال کردن پیش‌نمایش پیوندها» را ارائه می‌دهد. هنگامی که این گزینه را فعال کنید، واتساپ پیش‌نمایش لینک‌ها را بارگیری نمی‌کند و شما را از هر بار که پیوندی را در قسمت ورودی متن جای‌گذاری می‌کنید، پیش‌نمایش را حذف کنید.

با رفتن به تنظیمات » حریم خصوصی » پیشرفته و فعال کردن گزینه «غیرفعال کردن پیش نمایش پیوندها» می توانید به ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه واتساپ چه زمانی این ویژگی را به نسخه پایدار برنامه می آورد، وجود ندارد. همانطور که گفته شد، ما انتظار داریم که این شرکت آن را در چند هفته آینده برای عموم عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.