واتساپ اندروید به زودی می تواند پیام های صوتی را به متن تبدیل کند

ماه گذشته، WABetaInfo گزارش داد که واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید در برنامه WhatsApp برای iOS است که می تواند پیام های صوتی را رونویسی کند. خب، این شرکت اکنون آزمایش همین ویژگی را در برنامه WhatsApp برای اندروید آغاز کرده است.

به گفته WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.8) می تواند محتوای پیام های صوتی را به متن تبدیل کند و به شما این امکان را می دهد که به جای گوش دادن به پیام صوتی، محتوا را در یک یادداشت صوتی بخوانید. توانایی انجام این کار در شرایطی که نمی توانید به صدا گوش دهید اما می توانید متن را بخوانید مفید است.

پیام‌های صوتی واتساپ برای اندروید رونویسی کنید

هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گرفت، واتساپ با یک پاپ آپ به شما اطلاع می دهد که “قبل از اینکه با رونوشت گوش دهید بخوانید. بر اساس آن، «برای فعال کردن رونوشت‌ها، 150 مگابایت داده برنامه جدید دانلود می‌شود» و «واتساپ از تشخیص گفتار دستگاه شما برای ارائه رونوشت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر استفاده می‌کند». پس از کلیک بر روی دکمه فعال کردن در پاپ آپ، برنامه منابع مورد نیاز را دانلود کرده و ویژگی را فعال می کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه واتساپ چه زمانی این ویژگی را در نسخه پایدار برنامه عرضه می کند، وجود ندارد. انتظار می رود این اتفاق زمانی بیفتد که شرکت به طور کامل این ویژگی را آزمایش کند، که باید حداقل چند هفته طول بکشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.