به‌روزرسانی گلکسی بادز 2 پرو مشکلات اتصال بلوتوث را برطرف می‌کند

سامسونگ برخی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم را در این بخش تولید می‌کند و گلکسی بادز 2 پرو در حال حاضر گران‌ترین جفت هدفون پرچم‌دار آن است. این شرکت به‌روزرسانی جدید Galaxy Buds 2 Pro را برای بهبود پایداری و قابلیت اطمینان آن منتشر کرده است.

Galaxy Buds 2 Pro به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکلات اتصال دریافت می‌کند

این شرکت کره جنوبی به تازگی ارائه به روز رسانی نرم افزاری جدید برای Galaxy Buds 2 Pro را آغاز کرده است. این نسخه دارای سیستم عامل R510XXUOAXC2 است و حجم دانلود آن در حدود 6.01 مگابایت است. در حالی که تغییرات ثبت شده به بهبود پایداری و قابلیت اطمینان اشاره می کند، گزارش ها نشان می دهد که مشکلات اتصال بلوتوث را که برخی از کاربران با آن مواجه بوده اند برطرف می کند.

این به‌روزرسانی باید در تمام کشورهای جهان در دسترس باشد. اگر هنوز به‌روزرسانی گلکسی بادز 2 پرو خود را دریافت نکرده‌اید، ممکن است لازم باشد چند روز صبر کنید تا به‌روزرسانی OTA به دستگاه شما برسد. برای دانلود به‌روزرسانی جدید در Galaxy Buds 2 Pro، برنامه Galaxy Wearable را در تلفن هوشمند Android جفت شده خود باز کنید، به تنظیمات Earbuds » به‌روزرسانی نرم‌افزار Earbuds بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

انتظار می رود سامسونگ در اواخر سال جاری یک جفت گلکسی بادز جدید را در کنار گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 عرضه کند. این می تواند گلکسی بادز 3 باشد که صدای بلوتوث LE را با کدک LC3 به ارمغان می آورد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.