یوتیوب Music اکنون به شما امکان می دهد آهنگی را با خواندن یا زمزمه جستجو کنید

در اکتبر 2023، گوگل قابلیتی را در برنامه YouTube برای اندروید قرار داد که به شما امکان می داد با زمزمه کردن یا خواندن آن آهنگ یا پخش یک کلیپ از آن آهنگ، آهنگی را جستجو کنید و جستجوی آهنگی را که نام آن هستید برای شما آسان تر می کند. اکنون، این شرکت در حال ارائه همین ویژگی در YouTube Music برای iOS (از طریق 9to5Google) است.

بر اساس تصویری که یکی از کاربران در Reddit منتشر کرده است، برنامه YouTube Music برای iOS اکنون دارای دکمه جدیدی در سمت راست دکمه برای جستجوی صوتی است. این همان دکمه ای است که در برنامه YouTube برای اندروید به عنوان “آهنگ” مشخص شده است که به شما امکان می دهد با زمزمه کردن یا خواندن آن آهنگ یا پخش یک کلیپ از آن آهنگ، آهنگی را جستجو کنید.

جستجوی آهنگ YouTube Music - چیکاو

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا آخرین ویژگی بخشی از نسخه بتا یا پایدار برنامه است. به نظر می رسد گوگل آن را برای تعداد محدودی از افراد در مناطق بسیار کمی عرضه می کند. ما امیدواریم که Google به زودی توانایی جستجوی یک آهنگ را با زمزمه کردن یا خواندن آن آهنگ یا پخش یک کلیپ از آن آهنگ به برنامه YouTube Music برای Android ارائه دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.