پشتیبانی ایتا تلفنی

ما میخواهیم در این پست شما را با مرکزی آشنا کنیم که به صورت تمام وقت مشاوره و پشتیبانی تلفنی ایتا را به شما ارائه خواهد داد که این مرکز با بهره گیری از مشاورانی که در زمینه شبکه های اجتماعی وارد هستند توانسته است به بسیاری از سوالات و مشکلات مشتریان خود پاسخ دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ایتا یک شبکه اجتماعی و پیام رسان داخلی ست که در سال 1396 توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز ساخته و روانه بازار شد . نام ایتا تشکیل شده از حروف اول کلمات نام شرکت سازنده ان می باشد .

این پیام رسان فضایی شبیه به تلگرام دارد و به همین دلیل کار کردن با آن بسیار ساده می باشد . در سال 1398 و شیوع بیماری کرونا ، مدارس ، دانشگاه ها ، آموزشگاه ها و… آموزش خود را به صورت مجازی انجام دادند . برای تشکیل کانال های آموزشی در میان برنامه های داخلی ، ایتا می توانست گزینه خوبی باشد .

امروزه کلاس های آموزشی در برنامه ایتا تشکیل شده است .

از طرفی با مشکلات اینستاگرام ، کانال ها و فروشگاه های اینترنتی به ایتا منتقل شدند . همین دلایل باعث شد تا ایتا به یک پیام رسان محبوب و پرطرفدار تبدیل شود ولی نیاز به مشاوره مشکلات این پیام رسان حس می شود .

همانطور که میدانید وجود مرکزی که بتواند در هر ساعت پاسخگوی نیاز مشتریان خود نه تنها در زمینه پیام رسان ایتا بلکه در زمینه انواع شبکه های اجتماعی باشد کار آسانی نیست ما یکی از این مراکز را به شما معرفی خواهیم کرد .

برای بازدید از این مرکز و آشنایی با این نحوه کار مشاوره و پشتیبانی تلفنی ایتا میتوانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و از اموزش های  مرکز همراه رایانه استفاده کنید.

مرکز پاسخگویی و  پشتیبانی ایتا شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ در سراسر کشور می باشد . کارشناسان پشتیبانی ایتا شبانه روزی و حتی در تعطیلات آماده پاسخگویی مشکلات ایتا هستند . برای تماس با مشاوران پشتیبانی ایتا کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون پیش شماره و با تلفن ثابت شماره گیری نمایید .

پشتیبانی ایتا از ۱۰ مشکل رایج

طبق تماس های مکرر کاربران ایتا با مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه دریافتیم که مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاربران آزرده خاطر شوند . ما قصد داریم ده مشکل رایج این برنامه را طبق تجربه خود مورد بررسی قراردهیم تا باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران شویم . اگر شما هم با این مشکلات مواجه شده اید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

۱- پشتیبانی مشکل ورود به ایتا

۲- پشتیبانی فراموشی تایید دو مرحله ای ایتا

۳- پشتیبانی خطای در حال اتصال ایتا

۴-پشتیبانی مشکل عدم بروز رسانی ایتا

۵- پشتیبانی مشکل محدودیت ایتا

۶- پشتیبانی مشکل باز نشدن عکس در ایتا

۷- پشتیبانی مشکل آخرین بازدید ایتا

۸- پشتیبانی مشکل انتقال مالکیت کانال و گروه در ایتا

۹- پشتیبانی مشکل حذف اعضا از کانال

۱۰- پشتیبانی مشکل جستجو در ایتا

و پشتیبانی از مشکلات دیگر رو در سایت همراه رایانه مشاهده کنید .

پشتیبانی ایتا ۲۴ ساعته با آی تی نما

ای تی نما مشاوره پیام رسان ایتا

همانطور که می دانید همراه رایانه یکی از بهترین سایت هایی ست که در آن مطالب مفید و کاربردی در رابطه با شبکه ها مجازی درج می شود. تیم تولید محتوای همراه رایانه اطلاعات و تجربیات خود را در زمینه های گوناگون علی الخصوص برنامه ها و پیام رسان ها در خدمت شما عزیزان قرارداه اند که با مطالعه آن ها می توانید به پاسخ پرسش های خود برسید .

اگر نیاز به مشاوره بیشتر داشتید ، با شماره 9099070345 تماس بگیرید و با مشاوره گرفتن مشکل خود را حل کنید .

پیام رسان ایتا نیز مانند سایر پیام رسان ها متاسفانه پشتیبانی ضعیفی دارد و تیم پشتیبانی فنی آن نمیتواند پاسخگوی حجم انبوهی از پیام های کاربران باشد . از این رو همراه رایانه با بیش از ده سال تجربه درزمینه مشکلات برنامه ها و شبکه های مجازی ، به کمک شما عزیزان می پردازد .

اگر تایید دو مرحله ای خود را فراموش کرده اید، یا هنگام ورود به ایتا دچار مشکل شدید و موفق به دریافت کد نشدید ، شماره 9099070345 را بدون کد و تنها با تلفن ثابت شماره گیری کنید و تا ما در حل مشکل پیش آمده به شما کمک کنیم .

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران ایتا با آن دست و پنجه نرم می کنند ، مشکل محدودیت است . ساختار برنامه طوری ست که اگر کاربر چندین بار دیلیت اکانت کرده و مجدد بخواهد وارد شود ، محدود می شود .

یا اگر یک عملکرد و قابلیت را چندین بار تکرار کند، متاسفانه با خطای بیش از حد مجاز مواجه می شود .

در این مواقع سایت ای تی نما با مشاوره مشاوران همراه رایانه در کنار شماست و به رفع محدودیت شما عزیزان کمک میکند.

لازم به ذکر است چنانچه برای دانلود و نصب برنامه ایتا بر روی گوشی و یا سیستم خود دچار مشکل شدید نیز ، مشکلتان را با مشاوران ما در میان بگذارید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. یدالله می گوید

    با سلام ما یک گروه داریم که بیش از ۷۰ نفر اعضا نمیشه بهش اضافه کرد لطفا بگید چکار کنیم