سامسونگ با Final Fantasy VII Rebirth برای پلی استیشن 5 همکاری می کند

اسکوئر انیکس به تازگی دومین بازی Final Fantasy را در سه گانه برنامه ریزی شده خود از بازسازی های پلی استیشن منتشر کرده است. Final Fantasy VII Rebirth اکنون برای پلی استیشن 5 منتشر شده است و سامسونگ برای عرضه این بازی با توسعه دهنده ژاپنی همکاری کرده است.

سامسونگ و 990 پرو با هیت سینک SSD شرکای رسمی Final Fantasy VII Rebirth هستند. این همکاری قابلیت های SSD را به عنوان یک وسیله جانبی برای گیمرهای پلی استیشن 5 برجسته می کند.

همانطور که بازی های ویدیویی تکامل می یابند و از نظر گرافیکی پیچیده تر می شوند، اندازه آنها بزرگتر می شود. Final Fantasy VII Rebirth با حجم نصب 145 گیگابایت در قسمت بزرگتر قرار دارد.

کنسول پلی استیشن 5 تقریباً 670 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل استفاده ارائه می دهد که برای گیمرهایی که می خواهند بیش از چند بازی AAA نصب کنند کافی نیست.

درایوهای SSD سامسونگ و پلی استیشن 5 بازی ساخته شده در بهشت ​​هستند

خوشبختانه، کنسول بازی پلی استیشن 5 دارای یک فضای ذخیره سازی برای حافظه های SSD است. با این حال، با توجه به عملکرد بالای کنسول و فضای تنگ با جریان هوای نسبتا ضعیف، هر SSD پشتیبانی یا حتی توصیه نمی شود.

با توجه به طراحی PS5، SSD 990 Pro با Heatsink بهترین راه حل ذخیره سازی برای کنسول سونی است و اکنون، رسما توسط Square Enix به رسمیت شناخته شده است. با حداکثر 4 ترابایت فضای ذخیره سازی، 990 Pro with Heatsink فضای زیادی را برای آخرین نسل بازی ها ارائه می دهد.

990 Pro with Heatsink به اندازه کافی سریع است که با حافظه داخلی پلی استیشن 5 مطابقت دارد و سرعت خواندن و نوشتن متوالی را به ترتیب تا 7450 مگابایت بر ثانیه و 6900 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد. و از آنجایی که مجهز به هیت سینک است، می تواند با خیال راحت و مطمئن در داخل اسلات افزایش حافظه پلی استیشن 5 بدون گرم شدن بیش از حد کار کند.

طبق گفته‌های سامسونگ، بازیکنان پلی‌استیشن 5 می‌توانند کنسول‌های خود را با 990 Pro با Heatsink ارتقا دهند و بازی Final Fantasy VII Rebirth را تنها در حدود 10 دقیقه آماده بازی کنند. البته برای رسیدن به زمان نصب 10 دقیقه ای به سرعت دانلود اینترنت سریع نیاز دارید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.