راهنمای انتخاب بهترین قیمت تور سوئیس و عوامل تاثیر گذار بر آن

سوئیس کشوری با طبیعت بکر و فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری متعدد یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای خارجی در بین کشورهای اروپایی است، این کشور به دلیل امکانات و خدمات رفاهی که برای گردشگران و شهروندان خود در نظر گرفته دارای هزینه بالایی برای زندگی و مسافرت می‌باشد. اما بااین‌وجود باز هم می‌توان یک سفر مقرون‌به‌صرفه به این کشور را تجربه کرد. برای این کار نیز بهتر است از تورهای آماده‌ای که با طیف گسترده‌ای از قیمت‌های مختلف برای این کشور توسط مراجع معتبر تدارک‌دیده‌شده، استفاده کنید.

در نهایت برای یافتن بهترین قیمت تور سوئیس در این مطلب تصمیم داریم به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تور سوئیس بپردازیم و در نهایت روش‌هایی را برای کاهش هزینه‌ها در زمان سفر به این کشور در اختیارتان قرار دهیم تا شما بتوانید با استفاده از آنها با قیمت مناسب سفر به این کشور را تجربه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور سوئیس

قیمت نهایی تور سوئیس به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها به‌گونه‌ای روی قیمت تاثیر می‌گذارند و سبب افزایش و کاهش آن خواهند شد. از جمله رایج‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

نوع تور

تورهای کشور سوئیس به اشکال مختلفی همچون تور تک یا تور ترکیبی به این کشور دسته‌بندی می‌شوند و در قالب انفرادی یا گروهی انجام می‌شوند. تورهایی که به‌صورت ترکیبی هستند و در آنها بازدید از چند کشور اروپایی در نظر گرفته شده به طبع دارای قیمت بالاتری از تورهای تک هستند و همچنین تورهایی که به‌صورت گروهی به این مقصد برنامه‌ریزی می‌شوند مناسب‌تر از تورهای انفرادی می‌باشند.

اقامت

اقامت و انتخاب هتل در تور سوئیس یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های تأثیرگذار بر قیمت است. این کشور دارای طیف گسترده‌ای از انواع مختلف هتل با خدمات و امکانات گوناگونی می‌باشد که انتخاب هتل‌های رده‌بالاتر در زمان سفر سبب افزایش قیمت نهایی تور تا حد قابل‌توجهی خواهد شد.

نوع پرواز

بلیط رفت‌وبرگشت نیز روی قیمت نهایی تور بسیار مؤثر است و پروازهای مستقیم به این کشور دارای قیمت بیشتری از پروازهای غیر مستقیم هستند. علاوه بر این، نوع ایرلاین و کلاس پرواز نیز در قیمت بلیط رفت‌وبرگشت به سوئیس تاثیر بسیاری خواهد داشت.

تعداد روزهای سفر

قاعدتاً هرچه زمان بیشتری را در سفر باشید، باید مبلغ بیشتری را برای اقامت، خورد و خوراک و… بپردازید و ازاین‌رو سفری گران‌تر را تجربه می‌کنید.

بهترین قیمت تور سوئیس

نوع خدمات تور

هر تور به هر مقصدی برای راحتی مسافران و گردشگران یک سری خدمات در نظر گرفته است که هر چقدر این خدمات باکیفیت‌تر باشند و تنوع بیشتری داشته باشند، قیمت تمام شده تور نیز به همان میزان افزایش پیدا خواهد کرد. از جمله پرتکرارترین این خدمات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

●      گشت شهری

بیشتر تورهای سوئیس برنامه‌ریزی‌شده توسط شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری این خدمت را برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند و در مقصد شما را به بازدید از جاذبه‌های دیدنی سوئیس و گشت‌وگذار در شهر می‌برند.

●      بیمه مسافرتی

از دیگر خدمات محبوب تورهای خارجی می‌توانیم به بیمه مسافرتی اشاره کنیم. این بیمه شما را در برابر خطرات احتمالی همچون بیماری و حادثه در طول سفرتان حفظ خواهد کرد و در صورت بروز هر گونه اتفاق هزینه‌های شما را پوشش می‌دهد.

●      ترانسفر فرودگاهی

جابه‌جایی شما از فرودگاه به هتل یا بالعکس از دیگر خدمات رایجی است که در تورهای سوئیس خواهید دید.

●      سیم‌کارت اعتباری

در برخی از تورهای سوئیس، دسترسی به سیم‌کارت اعتباری برای مسافران فراهم شده است و به آنها این امکان را می‌دهد که در طول سفر بتوانند با دوستان و خانواده خود در تماس باشند و لذت سفر خود را با آنان نیز به اشتراک بگذارند.

●      لیدر فارسی‌زبان

برگزاری تور خارجی بدون لیدر فارسی‌زبان تقریباً ناممکن است و حضور یک لیدر فارسی‌زبان مسلط به زبان مقصد اطلاعات کاملی در مورد تاریخ و فرهنگ جاذبه‌های گردشگری سوئیس در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تجربه آنها از سفر را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. پس می‌توان گفت حضور او در انواع تور خارجی به‌خصوص تور سوئیس به بخشی جدایی‌ناپذیر تبدیل شده است.

علاوه بر این خدمات که در اکثر تورهای سوئیس خواهید دید، بسته به نوع و هزینه تور می‌توانید شاهد خدمات دیگری به شرح زیر باشید:

●      ورودی اماکن گردشگری

برخی از تورها، هزینه ورودی اماکن گردشگری سوئیس را روی تور حساب کرده‌اند و شما در زمان سفر نیاز به صرف هزینه برای تهیه بلیط این اماکن نخواهید داشت.

●      وعده‌های غذایی

در تعدادی از تورهای این کشور، از قبل هزینه وعده‌های غذایی همچون صبحانه، نهار یا شام یا تعدادی از آنها روی پکیج تور محاسبه شده است.

باتوجه‌به این خدمات که برخی از آنها ضروری هستند و برخی دیگر ضرورت خاصی ندارند، انتخاب آنها در پکیج تور به انتخاب و سلیقه شما بر می‌گردد که اگر می‌خواهید سفری کم‌هزینه‌تر به سوئیس را تجربه کنید می‌توانید توری را برگزینید که فقط خدمات ضروری را داشته باشد؛ اما اگر قصد تجربه سفری راحت و بی‌دغدغه را دارید، بهتر است توری را انتخاب کنید که تمامی خدمات ضروری و غیرضروری را شامل شود.

فصل سفر

به‌عنوان آخرین عامل تاثیرگذار بر قیمت تور سوئیس باید فصل سفر را مدنظر قرار دهیم. کشور سوئیس به دلیل موقعیت کوهستانی که دارد، دارای زمستان‌های سرد با بارش‌های فراوان برف است و به طبع سفر به این کشور در فصل زمستان خیلی تقاضای آن‌چنانی ندارد و هزینه‌های مربوط به هتل‌ها و بلیط رفت‌وبرگشت با یک تخفیف مناسب و اقتصادی در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود و این در حالی است که در فصل بهار و تابستان که برف‌ها شروع به آب‌شدن می‌کنند و کشور در زیباترین و سرسبزترین حالت خود قرار دارد، تقاضای سفر نیز بیشتر می‌شود و باتوجه‌به این افزایش تقاضا، قیمت هتل و بلیط تا حد قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهند کرد.

راهکارهایی برای تجربه سفری رویایی به سوئیس با بهترین قیمت

راهکارهایی برای تجربه سفری رویایی به سوئیس با بهترین قیمت

پس از اینکه عوامل و مولفه‌های تأثیرگذار بر قیمت تور سوئیس را مدنظر قرار دادیم، در این قسمت قصد داریم راهکارها و نکاتی را برای کاهش قیمت تور به این کشور را به شما معرفی کنیم. از جمله بااهمیت‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

  • همان‌طور که گفتیم تورهای گروهی معمولاً ارزان‌تر از تورهای انفرادی هستند پس سعی کنید در زمان سفر به این کشور همراه با تورهای گروهی عازم شوید.
  • اگر با سرمای سوئیس مشکلی ندارید و اتفاقاً تمایل دارید از ورزش‌ها و تفریحات برفی این کشور لذت ببرید، بهتر است فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید و با یک تیر دو نشان بزنید و هم از این تفریحات لذت ببرید و هم هزینه کمتری را برای سفر خود بپردازید.
  • نوع هتل یا اقامتگاه موجود در تور را بررسی کنید و تورهایی را انتخاب کنید که دارای هتل‌های درجه پایین‌تر یا اقامتگاه‌ها و انواع هاستل هستند تا بتوانید به این صورت در هزینه تور به مقدار قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنید.
  • به خدمات ارائه شده در تور توجه کنید و توری را برگزینید که خدمات کمتر و ضروری‌تر را برای مسافران خود در نظر گرفته است.
  • در زمان سفر برخی از کارها را به‌صورت شخصی انجام دهید، به طور مثال به‌جای استفاده از خدمت گشت شهری می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به بازدید از جاذبه‌ها بروید و هزینه‌ زیادی را در سفر پس‌انداز کنید.
  • سعی کنید روزانه چند وعده‌غذایی خود را از رستوران‌های رده‌پایین‌تر یا رستوران‌ها و دکه‌های خیابانی تهیه کنید یا حتی خودتان دست‌به‌کار شوید و به آشپزی بپردازید.
  • یکی دیگر از راهکارهای کاهش هزینه تور سوئیس این است که سفر به شهرهای ارزان‌تر این کشور همچون لوسرن و زوریخ را انتخاب کنید.
  • تورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و با بررسی خدمات و امکانات آنها، مناسب‌ترین آنها از لحاظ قیمت را برای خود برگزینید.
  • برخی از آژانس‌ها یا شرکت‌های گردشگری برای تورهای سوئیس در فصول مختلف تخفیفات هیجان‌انگیزی را در نظر می‌گیرند، پس بهتر است این شرکت‌ها را شناسایی کنید و از تخفیفات و پیشنهادات آنها استفاده کنید و تور سوئیس را با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت تور سوئیس

کلام آخر

همان‌طور که گفتیم سوئیس به‌واسطه جاذبه‌های بی‌بدیل و منحصربه‌فردش، امروزه به یک مقصد گردشگری پرطرفدار تبدیل شده و سالانه افراد بسیاری از سراسر جهان راهی بازدید از آن می‌شوند. نکته‌ای که در زمان سفر به این کشور وجود دارد این است که این کشور اروپایی تقریباً یک کشور گران شناخته می‌شود و سفر به آن نیاز به صرف هزینه قابل‌توجهی دارد. اما امروزه تورهای بسیاری برای این مقصد طراحی شده‌اند و دارای قیمت‌های بسیار مختلفی هستند که شما می‌توانید با بررسی قیمت‌های این تورها و همچنین بر اساس توضیحاتی که در بالا در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت این تورها گفتیم و باتوجه‌به راهکارهایی که ارائه دادیم، به‌راحتی و با یک انتخاب درست سفر به سوئیس را با بهترین قیمت تجربه کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.