برندگان و بازندگان سامسونگ در سال 2023

سامسونگ در سال 2023 رهبر جهانی گوشی های هوشمند باقی ماند و دستگاه های پرچمدار آن عملکرد بهتری نسبت به نسل های قبلی خود داشتند. سامسونگ در عرضه‌های گوشی‌های خود در سال 2023 محتاط عمل کرد. بهبودهای معنی‌داری در محصول انجام داد و با بسته‌های پیش‌سفارش و پاداش‌هایی که نتایج مثبت را تضمین می‌کرد، بسیار مفید بود.

با این حال، این احساس رو به رشد وجود دارد که سامسونگ از نوآوری خودداری می کند و آن را با دستگاه های خود بیش از حد ایمن می کند.

حالا بیایید نگاهی به برندگان و بازندگان سامسونگ در سال 2023 بیندازیم.

برنده: Galaxy A54

دومین گوشی محبوب سال سامسونگ یک برنده واضح است. جای تعجب نیست که گلکسی A54 یک ارتقاء عالی و پرفروش جهانی بود و این سری را به مسیر خود بازگرداند.

برنده: Galaxy S23 FE

مردم مدل های FE را دوست دارند و سال 2023 شاهد بازگشت این سری بودیم. Galaxy S23 FE دقیقاً به موقع برای فصل تعطیلات وارد شد و اولین انتخاب بسیاری از افراد مقتصد خواهد بود. در دسترس بودن جهانی را اضافه کنید و S23 FE یک پیروزی آشکار است.

بازنده ها: گلکسی S23 و S23 پلاس

سامسونگ گلکسی S23 و +S23 انتخاب آسانی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی هوشمند خوش ساخت، با ویژگی های غنی و دوست داشتنی آسان است. آنها از چیپست فوق العاده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کردند که باعث بهبود قابل توجهی در عمر باتری شد.

اما دو گوشی پایه S23 بسیار شبیه به مدل های قبلی خود هستند و این به هیچ وجه قلب طرفداران را جرقه نمی زند.

بازنده: Galaxy Z Fold 5

گلکسی Z Fold5 لولای تاشو مسطح و پردازنده سریع‌تری را به ارمغان آورد. خارج از این دو ارتقاء، 5 همان گوشی Z Fold4 است. این نوع از خود راضی بودن به خوبی برای سامسونگ در سالی که شاهد ورود کتاب‌های تاشو بهتری به بازار جهانی بودیم – مدیر OnePlus Open/Oppo Find N3 در میان آنها، به خوبی جواب نمی‌دهد.

برنده: Galaxy Z Flip5

در طرف دیگر سری Z، گلکسی Z Flip 5 یک برنده برای سامسونگ بود. این گوشی تاشو یک صفحه پوشش کاربردی متفاوت را ایجاد کرد. و Z Flip 5 بهتر از Fold با رقبای خود کنار آمد.

بازنده ها: سری گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 کلاسیک قاب چرخشی را بازگرداند و با کاهش حاشیه‌ها، نمایشگر را کمی بزرگ‌تر کرد. اما در غیر این صورت، Watch6 Classic شبیه Watch4 Classic دو سال پیش است. و ما هیچ پیگیری برای Galaxy Watch5 Pro 2022 دریافت نکردیم، که ناامیدکننده بود.

برنده: تبلت های گلکسی

سامسونگ امسال پنج تبلت شگفت‌انگیز عرضه کرد: گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس، تب اس 9 اولترا و تب اس 9 FE و اس 9 FE+. هر پنج مورد از قلم S پشتیبانی می‌کنند و دارای پردازنده‌های سریع و نرخ تازه‌سازی بالا و نمایشگرهایی با وضوح بالا هستند.

برنده: گلکسی S23 اولترا

بزرگترین برنده سال سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا است. این بهترین گوشی سامسونگ دارای قلم S می باشد. زوم آن بسیار فراتر از حد اپتیکال هر یک از رقبای خود، و به همان اندازه که دارای ویژگی های جذاب است. سامسونگ حفره های اندکی را که S22 Ultra داشت اصلاح کرد و S23 Ultra را به یک گوشی تقریباً عالی تبدیل کرد.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سامسونگ چیست؟ آیا شما هم از دستگاه های مختلف این کمپانی استفاده می کنید؟ نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.