آخرین برنامه گوگل که می تواند مشکلات ریاضی را برای شما حل کند

نکات برجسته خرید اپلیکیشن حل ریاضی Photomath توسط Google در ماه مه 2022 اعلام شد. پس از بررسی نظارتی، این معامله در سال گذشته بسته شد. اکنون گوگل به طور رسمی این اپلیکیشن را در حساب ناشر فروشگاه پلی استور خود ادغام کرده است. از سال 2023، تیم Photomath بخشی از Google است.

خرید اپلیکیشن حل‌کننده ریاضی Photomath توسط گوگل در ماه می ۲۰۲۲ اعلام شد. پس از بررسی‌های قانونی، این معامله در سال گذشته نهایی شد. اکنون گوگل به طور رسمی این اپلیکیشن را در حساب ناشر فروشگاه پلی استور خود ادغام کرده است.

برنامه حل‌کننده رایگان ریاضی Photomath مستقر در کرواسی در سال 2014 راه‌اندازی شد و به عنوان بخشی از خرید آن توسط Google، توسط کمیسیون اروپا مورد بازبینی قانونی قرار گرفت.

مجوز خرید در مارس گذشته صادر شد. به گزارش 9To5Google، از سال 2023، تیم Photomath بخشی از Google است.

Photomath به کاربران این امکان را می دهد که از معادلات ریاضی از جمله مسائل کلمه ای عکس بگیرند و توضیحات گام به گام در مورد نحوه حل آنها را دریافت کنند. برنامه Photomath مشکل شما را به مراحل کوچک تقسیم می‌کند تا به شما کمک کند «چی» و «چرا» را به همراه «چگونه» درک کنید.

این برنامه طیف گسترده ای از موضوعات ریاضی از جمله ریاضیات ابتدایی، جبر، هندسه، مثلثات، آمار و حساب دیفرانسیل و انتگرال را پوشش می دهد.

این برنامه اشتراک اختیاری Photomath Plus را با “راه حل های کتاب درسی”، آموزش های متحرک، و توضیحات عمیق به مبلغ 449 روپیه در ماه یا 2699 دلار در سال ارائه می دهد.

در حالی که Google Lens در حال حاضر یک فیلتر «تکالیف» را برای حل مشکلات ارائه می‌کند، و جستجوی Google از مثلثات، حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه از طریق یک تجربه اختصاصی پشتیبانی می‌کند، احتمالاً عملکرد Photomath در طول زمان در این خدمات Google ادغام می‌شود.

با این حال، حفظ یک برنامه مستقل مانند Photomath با نام شناخته شده آن نیز مزایایی دارد. این تضمین می‌کند که کاربرانی که با رابط Photomath آشنا هستند و ترجیح می‌دهند می‌توانند به راحتی به ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشند، حتی اگر عملکرد آن در اکوسیستم گسترده‌تر Google یکپارچه شود.

گوگل قبلا اپلیکیشنی به نام Socratic خریداری کرده بود که کار مشابهی را نیز انجام می داد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که آخرین بار در سال 2020 به روز شده است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.