Suunto از ساعت ماجراجویانه جدید خود به نام سونتو Vertical GPS رونمایی کرد

سونتو از ساعت ماجراجویانه جدید خود به نام سونتوVertical GPS   با قابلیت‌های نقشه‌یاب آفلاین رایگان، شارژ خورشیدی و عمر باتری فوق‌العاده رونمایی کرد.

برخلاف برخی که اخبار خسته‌کننده محصولات را می‌خوانند، این خبر برای ماجراجویان است.

ساعت ورزشی سونتو با نمایشگر بزرگ Suunto Vertical GPS که کاملا با انرژی تجدیدپذیر و در فنلاند ساخته شده است، با نقشه‌‌‌های آفلاین دقیق و پیش‌بینی آب‌وهوای پیشرفته، برای استفاده در  فضای باز و تمرین‌های جدی طراحی شده است. عمر باتری که پیشرو در بازار است، در مدل‌های تیتانیومی که به فناوری خورشیدی مجهز شده‌اند، با شارژ خورشیدی تقویت می‌شود.

همانطور که برخی مسیرهای هموار را انتخاب می‌کنند، ماجراجویان ترجیح می‌دهند بی باکانه به مکان‌هایی بروند که کم‌تر کسی رفته است و به ابزاری قابل اعتماد برای هدایت خود نیاز دارند. ساعت سانتو Vertical با داشتن بالاترین استاندارد استحکام، نقشه‌های آفلاین، بهترین عمر باتری و دقت در بازار که با شارژ خورشیدی تقویت شده است، راهنمای مطمئنی برای کاوش در بلندترین قله‌ها، عمیق‌ترین دره‌ها و هر جای دیگری در این بین است.

«همانطور که از نامش پیداست، سونتو  Vertical ساعتی برای کسانی است که به دنبال حرکت رو به بالا و پیشرفت مداوم در فضای باز هستند و همیشه پتانسیل خود را در طبیعت بهبود می‌بخشند. استحکام، اندازه آن – به همراه نقشه‌های رایگان آنلاین در هر کجای دنیا که باشید – همه چیزهایی را که نیاز دارید به شما می‌گوید؛ این ساعت برای کسانی است که زندگی و نفس‌شان ماجراجویی است.»

پتری لِهتوویرتا، مدیر تولید محصولات Suunto

سونتو  Vertical همراه با نقشه‌های آفلاین رایگان و دقیق برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز عرضه می‌شود. این نقشه‌های جدید بر بستر مسیریابی پیشرفته‌ی اپلیکیشن Suunto سوار شده‌اند. کشف و ایجاد مسیر با استفاده از نقشه‌های حرارتی، نقشه‌های سه‌بعدی و لایه‌های نوع سطح جاده در اپلیکیشن Suunto بسیار آسان است و همگام‌سازی آن‌ها با ساعت نیز بدون دردسر انجام می‌شود. حال، کاربران در هر کجا که باشند می‌توانند به این نقشه‌های آفلاین دسترسی داشته باشند و از ایمنی و اطمینان بیشتری در ماجراجویی‌های خود برخوردار شوند.

با استفاده از نقشه‌های سه‌بعدی، لایه‌های نوع سطح جاده، نقشه‌های حرارتی یا نقشه‌های خطر بهمن مسیر خود را برنامه‌ریزی کنید.

عمر باتری Suunto Vertical  ساعت سونتو از رقبا پیشی گرفته است: ۸۵ ساعت ردیابی مداوم تمرین با دقیق‌ترین ردیابی موقعیت مکانی در مدل تیتانیوم خورشیدی و ۶۰ ساعت در مدل استیل ضدزنگ. حالت Tour  که همچنان ردیابی دقیقی را ارائه می‌دهد، ۵۰۰ ساعت ردیابی مداوم تمرین را ارائه می‌دهد. در حالت روزانه، Suunto Vertical تا ۶۰ روز شما را همراهی می‌کند – در مدل تیتانیوم خورشیدی حتی تا یک سال بدون نیاز به شارژ.

Suunto Vertical  می‌تواند با حداکثر پنج سیستم ماهواره‌ای (GPS، GLONASS، GALILEO، BEIDOU، QZSS) و حداکثر ۳۲ ماهواره به طور همزمان متصل شود.

“برخلاف برخی ساعت‌ها که برای افزایش عمر باتری، از دقت ردیابی می‌زنند، Suunto Vertical  با استفاده از قابلیت دو فرکانس بودن با هر پنج سیستم ماهواره‌ای اصلی ارتباط برقرار می‌کند.

قابلیت دو فرکانس، کانالی سریع برای دریافت سیگنالی قوی و قابل اعتماد است. این ویژگی به خصوص هنگام دویدن در کوهستان‌ها و دره‌ها یا در شهری با ساختمان‌های بلند اهمیت پیدا می‌کند.”

پتری لِهتوویرتا، مدیر تولید محصولات Suunto

“نقشه به شما کمک می‌کند تا از محیط اطرافتان آگاه باشید. این امر به ویژه در زمستان که مسیری برای دنبال کردن وجود ندارد و همه جا سفید است، بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که هیچ صخره‌ای در نزدیکی‌تان وجود ندارد.”

فیلیپ رایتِر، کوهنورد و سفیر Suunto

Suunto Vertical در کارخانه‌ی Suunto در فنلاند و با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر تولید می‌شود. این گامی مهم در راستای پایداری و شفافیت Suunto است. ردپای کربن Suunto Vertical محاسبه و تأیید شده و با استفاده از واحدهای کربن تأییدشده (Verified Carbon Units) به طور کامل جبران می‌شود. در طول عمر مفید، مدل تیتانیوم خورشیدی این ساعت تنها 6.59 کیلوگرم CO2 معادل تولید می‌کند که معادل رانندگی 39 کیلومتر با یک خودروی احتراق داخلی است.

Suunto Vertical با تلفیق طراحی کاربردی فنلاندی و مواد باکیفیت بالا، از جمله شیشه یاقوت کبود، استیل ضدزنگ و تیتانیوم در مدل‌های خاص، مقاومتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. این مقاومت در آزمایش‌های نظامی به اثبات رسیده و توسط ورزشکاران حرفه‌ای نیز تأیید شده است.

“با دقتی مثال‌زدنی و توجه به جزئیات، طراحی Suunto Vertical ادای احترامی به میراث گران‌بهای قطب‌نمای اصلی Suunto به‌عنوان ابزاری بی‌همتا است. در عین حال، در خلق Suunto Vertical، زبان طراحی خود را بازتعریف کرده‌ایم..”

میکو آلستروم، رئیس بخش طراحی Suunto

“بدنه‌ی ساعت برای دستیابی به بهترین عملکرد ممکن به طور کامل بهینه شده است و دکمه‌های برجسته‌ی آن حتی با دستکش به راحتی قابل لمس و فشار دادن هستند.”

Suunto Vertical  یک ساعت ماجراجویانه‌ی رده بالا است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌تواند به عنوان یک همراه قابل اعتماد برای تمرینات روزانه و آماده‌سازی برای مسابقات یا ماجراجویی‌های شما باشد. صفحه‌ نمایش بزرگ آن، دنبال کردن معیارهای مد نظر را در حین حرکت آسان می‌کند. تمام حالت‌های ورزشی مجهز به صفحه‌های نمایش داده‌های اختصاصی ورزش هستند و بیش از ۹۵ حالت ورزشی مختلف برای انتخاب وجود دارد، از دویدن در مسیرهای کوهستانی و دوچرخه‌سواری روی شن‌ریزه گرفته تا شنا. علاقه‌مندان می‌توانند حالت‌های ورزشی سفارشی خود را در اپلیکیشن Suunto ایجاد کنند یا از فروشگاه SuuntoPlus برای دریافت برنامه‌ها و راهنماهای ورزشی بیشتر بازدید کنند.

 ویژگی‌های کلیدی Suunto Vertical:

  • نقشه‌های آفلاین رایگان برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز: به آسانی و بدون نیاز به اتصال اینترنت به مسیرهای دلخواهتان دسترسی داشته باشید.
  • برنامه‌ریزی مسیر با جزئیات دقیق: برنامه‌ی Suunto با استفاده از نقشه‌های حرارتی مخصوص هر فعالیت ورزشی، اطلاعات نوع سطح جاده و قابلیت همگام‌سازی با ساعت، به شما در برنامه‌ریزی دقیق مسیر کمک می‌کند.
  • بهترین عمر باتری در بین رقبا: با بالاترین دقت ردیابی، تا ۸۵ ساعت، در حالت Tour ۵۰۰ ساعت و در حالت روزانه ۶۰ روز بدون نیاز به شارژ دوام می‌آورد.
  • شارژ خورشیدی در مدل‌های تیتانیوم: در روزهای آفتابی، شارژ خورشیدی دست‌کم ۳۰% انرژی بیشتر را برای ساعت تأمین می‌کند.
  • دقتی متفاوت از آنچه در بازار وجود دارد که توسط سیستم GNSS دو بانده فراهم می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوا، قطب‌نما و خواندن ارتفاع بر اساس بارومتر و هشدارهای طوفان به شما کمک می‌کنند تا از محیط اطراف خود آگاه باشید
  • ساعت ماجراجویی مقاوم با دکمه‌های برجسته و اندازه صفحه نمایش بزرگ ۱.۴ اینچی
  • ساخته شده با شیشه ای از جنس یاقوت کبود، فولاد ضد زنگ و چهار مدل با تیتانیوم درجه ۵
  • وزن: مدل تیتانیوم ۷۴ گرم و مدل فولادی ۸۶ گرم
  • ساخته و طراحی شده در فنلاند با انرژی ۱۰۰٪ تجدیدپذیر
  • انتشار کربن این ساعت به طور کامل جبران شده است. این جبران از طریق پروژه احیای جنگل Tree-Nation با استفاده از واحدهای کربن تأیید‌شده انجام شده است. برنامه تأیید بین‌المللی کیفیت این پروژه‌ها را تضمین می‌کند.
  • بر اساس بالاترین استانداردهای نظامی، مقاومت آن (MIL-STD-810H) آزمایش شده است.
  • ردیابی فعالیت‌های روزانه از طریق گام‌ها، ضربان قلب، خواب، کالری، استرس و موارد دیگر
  • به‌روزرسانی نرم‌افزار از راه دور
  • مقاوم در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری
  • ۹۷ حالت ورزشی قابل انتخاب و قابلیت ایجاد حالت‌های سفارشی

با استفاده از اپلیکیشن Suunto  و مجموعه‌ای گسترده از خدمات شرکای تجاری، ساعت Suunto Vertical  به کاربران امکان انتخاب گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی و ابزارهای آموزشی پیشرفته را می‌دهد. بخش جدیدی به اپلیکیشن  Suunto اضافه شده به نام Training Zone که در آن کاربران می‌توانند میزان تمرین، پیشرفت، ریکاوری و تحلیل خواب خود را دنبال کنند و از راهنمایی‌های مربی مبتنی بر هوش مصنوعی Suunto بهره‌مند شوند. سرویس‌هایی مانند Strava، Training Peaks و Komoot شما را به جامعه ورزشي‌تان متصل مي‌كنند و روحيه‌ي رقابت و ماجراجويي را در شما تقويت مي‌كنند.

شرکت دریا کاو تنها نماینده رسمی ساعت های سانتو در ایران

برای تهیه ساعت های سونتو فقط کافیست با شماره 09122994000 و 09122995000 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت دریاکاو  https://daryakav.com/ از قیمت ها و مدل ها مطلع شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.