شما نمی توانید از ابزارهای Galaxy AI در حالت مصاحبه ضبط صدا استفاده کنید

همانطور که احتمالا می دانید، گلکسی اس 24 اولین سری گوشی های هوشمند سامسونگ است که ویژگی های جدیدی را ارائه می کند که توسط Galaxy AI (هوش مصنوعی) یا همانطور که این شرکت آن را هوش پیشرفته می نامد، معرفی می کند. در میان این ویژگی‌های جدید، ابزارهای هوشمندانه‌ای برای رونویسی، ترجمه و خلاصه‌نویسی متن و صدا خواهید یافت.

رونویسی، ترجمه و خلاصه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای برنامه هایی مانند اینترنت سامسونگ، Samsung Notes و Voice Recorder کار می کند. اما در اینجا چیزی است که ممکن است ندانید. به طرز عجیبی، این ویژگی های هوش مصنوعی در حالت مصاحبه ضبط صدا کار نمی کنند.

از حالت استاندارد برای ابزارهای هوش مصنوعی در ضبط صدا استفاده کنید

برنامه ضبط صدا برای سری گلکسی اس 24 دو حالت اصلی را ارائه می دهد که به شرح زیر عمل می کنند:

حالت استاندارد صدای متعادلی را از میکروفون واقع در پایین گوشی Galaxy شما می گیرد. این حالت برای ضبط جلسات، سخنرانی ها و یادداشت های صوتی بهترین استفاده است.

حالت مصاحبه صداهایی را که در بالا و پایین گوشی شما هدایت می شوند ضبط می کند و همه صداهای دیگر را فیلتر می کند. این برای ضبط صدای یک به یک در مکان‌های بلند عالی است.

احتمالاً انتظار دارید که ابزارهای رونویسی، ترجمه و خلاصه سازی مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ با هر دو حالت استاندارد و ضبط صدای مصاحبه کار کنند. هنگامی که حالت مصاحبه انتخاب شده است، شاید حتی بیشتر از این اتفاق بیفتد.

عجیب است که اینطور نیست، زیرا این ابزارها به کلیپ های صوتی ضبط شده در حالت استاندارد محدود می شوند.

بنابراین، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید صداهای ضبط شده خود را ترجمه، رونویسی یا خلاصه کنید، باید برنامه ضبط صدا را در Galaxy S24 باز کنید و روی منوی همبرگر ضربه بزنید، به «تنظیمات ضبط صدا» دسترسی پیدا کنید. با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده، به «حالت ضبط» بروید و «استاندارد» را انتخاب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.