برنامه Photos در ویندوز 11 برای حذف اشیاء از هوش مصنوعی Gen دریافت می کند

مایکروسافت اعلام کرده است که شروع به عرضه ویژگی جدیدی به نام پاک کردن ژنراتور در برنامه عکس‌های مایکروسافت در تمام کانال‌های Windows Insider برای ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز در ARM64 کرده است. آخرین ویژگی از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند تا به شما امکان می دهد اشیاء ناخواسته را از یک تصویر حذف کنید تا تصویر بهتر به نظر برسد.

مایکروسافت این ویژگی را با برداشتن افسار سگ و افراد ناخواسته در یک تصویر نشان می دهد. این دستگاه به طور مشابه با پاک کن های شیء مجهز به GenAI از گوگل و سامسونگ کار می کند.

ویژگی Microsoft Photos For Windows Generative Erase (02) - چیکاو

طبق گفته مایکروسافت، Generative erase یک نسخه ارتقا یافته از ابزار Spot Fix است و در مقایسه با آن ویژگی، این یکی حتی در هنگام پاک کردن اشیا/مناطق بزرگ نتایج بهتری ارائه می‌دهد.

ابزار معروف Spot fix ما با کمک هوش مصنوعی تقویت شده است و اکنون در برنامه به عنوان Generative Erase شناخته می شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا موارد حواس‌پرتی را از عکس‌هایتان برطرف کنید، مانند اشیاء پس‌زمینه یا به هم ریختگی‌های بصری متفرقه.

در مقایسه با Spot fix، پاک کردن ژنراتور پس از پاک شدن اشیا از عکس، حتی در هنگام پاک کردن مناطق بزرگ، نتیجه یکپارچه‌تر و واقعی‌تر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرده است که ویژگی های قبلی ویرایش AI را که در ویندوز 11 ارائه کرده بود، از جمله Blur background و Remove and جایگزینی پس زمینه را برای ویندوز 10 و ویندوز برای ARM64 در دسترس قرار می دهد.

به گفته این شرکت، برای دریافت این ویژگی، باید مطمئن شوید که برنامه را به نسخه 2024.11020.21001.0 یا بالاتر به روز کنید. جدیدترین ویژگی به شما امکان می دهد از همان ویژگی های حذف اشیا مانند جدیدترین تلفن های Pixel و Galaxy در Galaxy Book مجهز به ویندوز خود لذت ببرید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.