شیائومی Pad 6S پرو، واچ 2، واچ S3 و Band 8 Pro عرضه بین المللی را آغاز کردند

شیائومی Pad 6S Pro 12.4 با قیمت پایه 700 یورو به بازارهای جهانی می آید. این تبلت سنگین دارای صفحه نمایش بزرگ 12.4 اینچی، 12 بیتی، 144 هرتز، دارای گواهی HDR و تنظیم صوتی با شش بلندگو برای یک تجربه چندرسانه ای عالی است. در داخل یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 با 8 یا رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این تبلت ممتاز همچنین دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی است.

ساعت شیائومی 2 در حال حاضر در لیست‌های مختلف آمازون در سراسر اروپا دیده می‌شود، بنابراین قیمت آن کاملاً تعجب‌آور نیست. می توانید یکی را با قیمت 200 یورو انتخاب کنید. ساعت شیائومی 2 دارای بدنه آلومینیومی با درجه مقاومت در برابر آب 5 ATM و صفحه نمایش AMOLED 1.43 اینچی 466 x 466 پیکسل است. همچنین یک گیرنده GPS و همچنین ضربان قلب و مانیتورینگ SpO2 در هواپیما وجود دارد. این چیپست Snapdragon W5+ Gen 1 (با سیستم عامل Wear OS) ساخته شده است. باید توجه داشته باشیم که ساعت Xiaomi Watch 2 Pro با قیمت حدود 20 یورو اضافی برای نسخه بلوتوث یا 50 یورو برای نسخه اختیاری LTE در دسترس است. شما اساساً همان مشخصات را با بدنه فولادی ضد زنگ دریافت می کنید.

ساعت هوشمند شیائومی S3 نیز به بازارهای جهانی می آید. اگرچه ممکن است کاملاً شبیه به ساعت 2 شیائومی و واچ 2 پرو باشد، باید توجه داشت که برخلاف این دو دستگاه، ساعت S3 از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده نمی کند. در عوض، شما یک پلتفرم HyperOS IoT دریافت می کنید. این بدان معناست که هیچ برنامه قابل دانلودی وجود ندارد. به غیر از این، شما همچنان یک صفحه نمایش AMOLED عالی 1.43 اینچی در داخل بدنه آلومینیومی با قاب فولادی ضد زنگ قابل تعویض دارید. یک ساعت شیائومی S3 150 یورو برای شما کار می کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، بازارهای جهانی نسخه Pro آخرین دستگاه محبوب سری Band شیائومی – Band 8 Pro را نیز دریافت می‌کنند. در مقایسه با آخرین نسل 7 پرو، 8 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED بزرگتر، روشن تر و وضوح بالاتر 1.74 اینچی است. همچنین با یک بار شارژ، 5 دستگاه ATM مقاومت در برابر آب و 14 روز عمر باتری تبلیغاتی دریافت خواهید کرد. Band 8 Pro دارای سنسورهای ضربان قلب جدید و دقیق تر، سنسورهای اکسیژن خون (SpO2) و GPS و NFC داخلی است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.