سامسونگ حلقه زیبای گلکسی را معرفی کرد

سامسونگ با حلقه گلکسی آماده است تا دسته بندی پوشیدنی جدیدی را به دنیا معرفی کند. مدت زیادی است که در مورد حلقه هوشمند این شرکت می شنویم، و سامسونگ هر کاری که می تواند انجام داده است تا مطمئن شود هیچ لو رفتنی این سورپرایز را خراب نمی کند، مشابه اینکه چگونه اولین گلکسی فولد را مخفی نگه داشته است.

سامسونگ برای اولین بار در ماه ژانویه و در جریان رویداد معرفی گلکسی اس 24، گلکسی رینگ را به نمایش گذاشت و غول کره ای اکنون جزئیات بیشتری در مورد حلقه هوشمند در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون ارائه می دهد.

سامسونگ هنوز آماده ارائه اطلاعات کامل درباره مشخصات گلکسی رینگ نیست، اما چند عکس از محصول را به اشتراک گذاشته است که طراحی زیبای آن را به ما نشان می دهد، که می توانید در بالا و پایین مشاهده کنید.

حلقه گلکسی چه زمانی وارد قفسه های خرده فروشی می شود؟ تنها چیزی که سامسونگ در حال حاضر می گوید این است که حلقه گلکسی اواخر امسال عرضه می شود، بنابراین می توانیم چند ماه منتظر باشیم. قیمت نیز یک راز است.

معرفی گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در نیمه دوم سال خواهد بود و این امکان وجود دارد که حلقه با گوشی های تاشو جدید همراه شود. یک رویداد اختصاصی فقط برای حلقه گلکسی کمی بعید به نظر می رسد، اگرچه در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.