Google Keep می تواند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini لیست ایجاد کند

 

گوگل شروع به ارائه یک ویژگی/گزینه جدید به نام «Help me create a list» در برنامه Google Keep برای اندروید (از طریق Android Central) کرده است. این توسط هوش مصنوعی مولد گوگل، جمینی، طراحی شده است، و به گفته این شرکت، می‌تواند به شما کمک کند تا فهرست‌های خرید، فهرست‌های کارها، فهرست‌های بسته‌بندی و موارد دیگر را شروع کنید.

هنگامی که یادداشت جدیدی در Google Keep ایجاد می کنید، گزینه “Help me create a list” در گوشه سمت راست پایین صفحه ظاهر می شود. هنگامی که روی این گزینه کلیک کردید، از شما می خواهد که نوع لیستی را که می خواهید ایجاد کنید (شما باید آن را در قالب متن توصیف کنید) توضیح دهید. پس از انجام این کار، لیستی بر اساس درخواستی که ارائه می کنید ایجاد می کند. گوگل چند نمونه از دستوراتی را که می توانید با این ویژگی استفاده کنید ارائه کرده است:

این شرکت توصیه می‌کند دستورالعمل‌های خاصی بنویسید تا نتایج بهتری بگیرید. به عنوان مثال: “مواد غذایی برای یک هفته برای یک خانواده گیاهخوار 3 نفره.” هنگامی که درخواست را دادید و ویژگی با لیستی ظاهر شد، می‌توانید روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا آن را به لیست کارهایی تبدیل کنید. سپس برنامه از شما بازخورد در مورد لیست پیشنهادی خود را می خواهد. بسته به تجربه‌تان، می‌توانید یک علامت مثبت یا منفی بدهید.

همچنین می‌توانید درخواستی را که ارائه کرده‌اید ویرایش کنید و بر روی دکمه refresh کلیک کنید تا نتایج مطابق با آن را دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که وقتی از این ویژگی استفاده می‌کنید، Google «پیام‌هایی که وارد می‌کنید»، «متن تولید شده» و «بازخورد شما در مورد متن تولید شده» را جمع‌آوری و ذخیره می‌کند. بنابراین، مطمئن شوید که هیچ داده حساسی به آن ارائه نمی کنید. گوگل این ویژگی را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند، و بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه برسد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن بر روی پلتفرم های دیگر وجود ندارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.