کد تخفیف دیجی کالا و دیجی پلاس، تحول خرید اینترنتی

خرید اینترنتی ویژگی خاصی دارد که با یک بار تجربه هم به آن علاقه مند می‌شوید. از میان ده‌ها فروشگاه کوچک و بزرگ اینترنتی، دیجی کالا همیشه یکی از سرآمدهای این عرصه بوده است. تخفیف‌های جذاب و جشنواره‌های متنوع از جمله دلایل محبوبیت دیجی‌کالا است. البته، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به خریداران تخفیف می‌دهند؛ اما چیزی که دیجیکالا را متمایز می‌کند، بی‌نظیر بودن تخفیف‌های آن است. تخفیف 80 درصدی دیجی‌کالا را در نظر بگیرید. کدام فروشگاه دیگری را سراغ دارید که تا 80 درصد قیمت محصول را به شما تخفیف بدهد و تنها 20 درصد مبلغ را از شما دریافت کند؟ همین حراج به تنهایی آن قدری جذابیت دارد که هر خریداری را برای بررسی محصولات این سایت وسوسه کند. با این حال، دیجی کالا مزیت و ویژگی‌های دیگری هم دارد که سبب می‌شود خریدتان از این سایت به یکی از بهترین تجربه‌های خرید اینترنتی تبدیل شود. همه این موارد را در ادامه بررسی می‌کنیم تا سفارش بعدی شما از دیجیکالا به بهترین تجربه از خرید آنلاین تبدیل شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همه چیز درباره تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

عنوان تخفیف 80 درصدی شاید غیرواقعی و اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما در دیجی کالا واقعاً می‌توانید محصولاتی را پیدا کنید که با 80 درصد تخفیف به فروش می‌رسند. تخفیف‌های 80 درصدی را می‌توان در گروه‌های مختلفی از اجناس مشاهده کرد. محصولات آرایشی بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ، کفش، وسایل ورزشی، لوازم خانگی و اقلام مربوط به حیوانات خانگی از جمله این موارد محسوب می‌شوند. به عبارت دیگر، بسیاری از اقلامی که به دنبال آن می‌گردید را ممکن است اینجا با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. تنها چیزی که باید به آن دقت کنید محدودیت زمان و تعداد است. اجناسی که با تخفیف به فروش می‌رسند ممکن است سریعتر از بقیه تمام شوند. بنابراین، توصیه می‌کنیم اگر محصولی در قسمت تخفیف 80 درصدی دیجیکالا توجه شما را به خود جلب کرد، سریعتر نسبت به خرید آن اقدام کنید تا تمام نشود.

دیجی پلاس، خدماتی جدید با تخفیف ویژه

دیجی پلاس از بخش‌های جدید و جذاب دیجی کالا است که با خدمات منحصر به فردی که ارائه می‌کند، می‌تواند تجربه خرید شما از این فروشگاه را متحول کند. قبل از هر چیز بهتر است کمی با این سرویس آشنا شویم. دیجی پلاس یک نوع سرویس اشتراکی است که در آن به ازای پرداخت مبلغی مشخص به سایت دیجیکالا، از خدمات و امکانات خاصی بهره مند می‌شوید. نحوه تهیه این اشتراک بسیار ساده است و حتی نیاز به پرداخت هزینه زیادی هم ندارد. کافیست به قسمت دیجی پلاس در سایت مراجعه کنید. سه پلن اشتراک پیش روی شما قرار دارد که به ترتیب یک، سه و شش ماهه اند. هر کدام که به نظرتان مناسب تر است را انتخاب کنید. البته، قبل از اینکه خریدتان را نهایی کنید کمی صبر کنید. لازم نیست تمام مبلغی که نوشته شده است را برای خرید اشتراک دیجی پلاس بپردازید. کد تخفیف دیجی پلاس را قبل از نهایی شدن خرید، وارد کنید. میزان تخفیف این کد از کل مبلغ قابل پرداخت کاسته شده و شما خریدی ارزان تر را تجربه می‌کنید. برای مثال، می‌توان از کدهای زیر یا دیگر کد تخفیف‌های فعال در کانال تخفیف بهره ببرید.

  1. کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس یک ماهه: P6484814DC9424
  • شرایط دریافت کد تخفیف: ویژه خرید اول کاربر جدید
  • میزان تخفیف: 60 درصد
  1. کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس سه ماهه: digip3
  • شرایط دریافت کد تخفیف: بدون محدودیت کاربران، ویژه اشتراک سه ماهه
  • میزان تخفیف: 60 درصد
  1. کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه غیر اول: plus70
  • شرایط دریافت کد تخفیف: ویژه دریافت اشتراک غیر اول یک ماهه
  • میزان تخفیف: 70 درصد

سؤال مهم این است که پس از دریافت اشتراک دیجی پلاس با کد تخفیف، چه خدماتی دریافت می‌کنیم. خب خوش این است که ارزش امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد، بیشتر از هزینه ای است که پرداخته اید. ارسال رایگان یکی از آن‌ها است. فرقی ندارد مبلغ یا حجم بسته سفارش شما چقدر است. در هر حال، ماهانه 4 ارسال رایگان دیجی کالا برای شما در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در خریدهای خود هدیه نقدی می‌گیرید. زمانی که در محصولات دیجی کالا جست و جو می‌کنید اجناسی را مشاهده خواهید کرد که یک علامت مستطیل شکل بنفش دارند. اگر این محصولات در سبد خرید شما باشند، مبلغ مشخصی هدیه نقدی به اعتبار حساب کاربری شما اضافه می‌شود که می‌توانید در خریدهای بعدی خود از آن استفاده کنید.

دیجی پلاس برای کسانی که دنبال خرید با تخفیف‌های بیشتر و بهتر هستند هم ایده آل است. برای خرید ارزان مهم است که به موقع از تخفیف‌ها با خبر شوید. تخفیف کالاهای شگفت انگیز دیجی‌کالا از ارزان ترین فرصت‌های خرید به شمار می‌آیند. اگر عضو دیجی پلاس باشید، این امکان را دارید که یک ساعت زودتر از بقیه کاربران، محصولات موجود در این قسمت را مشاهده کنید. برخی شگفت انگیزها هم به صورت اختصاصی به کاربران دیجی پلاس ارائه می‌شوند. علاوه بر این، کاربران دیجی پلاس ظرفیت ارسال و پشتیبانی اختصاصی دارند که سبب می‌شود برای ارسال سفارش در بازه زمانی درخواستی یا حتی پیگیری سفارشات و مشکلات احتمالی، معطل نشده و زودتر به نتیجه مد نظر خود برسند.

کد تخفیف، مزیت همیشگی دیجی کالا

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دیجیکالا و تأثیرگذاری آن بر بازار خریدهای اینترنتی کد تخفیف‌هایی است که از طرف این مجموعه ارائه می‌شود. به کار بردن کد تخفیف راهکاری همیشگی و ثابت شده برای کاهش قیمت‌ها و خرید ارزان است. کد تخفیف دیجی کالا برای خرید اول یا غیر اول، ارسال رایگان، سفارش از دسته بندی‌های خاص مانند موبایل، لوازم خانگی، وسایل ورزشی و … کاربرد دارد. شما در هر بار مراجعه به این سایت می‌توانید با توجه به نیاز و خواسته‌های خود هر کدام از کدهای تخفیف موجود را به کار برده و خریدی ارزان را تجربه کنید. برخی از ده‌ها کد تخفیف دیجی کالا در ادامه آورده شده اند:

  1. کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا: FRNHZ
  • شرایط دریافت کد تخفیف: برای حداقل سفارش 200 هزار تومان به غیر از کالاهای سنگین و ارسال فروشنده
  • میزان تخفیف: 100 درصد
  1. کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا: FRDKL
  • شرایط دریافت کد تخفیف: ویژه خرید اول سفارش بالای 100 هزار تومان
  • میزان تخفیف: 50 هزار تومان
  1. کد تخفیف دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول: TGNZD
  • شرایط دریافت کد تخفیف: خرید اول بالای 400 هزار تومان
  • میزان تخفیف: 70 هزار تومان
  1. کد تخفیف دیجی کالا بالای 1 میلیون تومان: DKAX25RB
  • شرایط دریافت کد تخفیف: حداقل یک میلیون خرید از عینک‌های برند ریبن
  • میزان تخفیف: 500 هزار تومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.