مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس

بررسی مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس از نظر مشخصات و قیمت

همانطور که از سرچ شما پیداست، شما به خرید یک چرخ گوشت فکر می کنید. اما احتمالا بین انواع مدل ها و شرکت های تولید کننده چرخ گوشت در بازار دو دل هستید. در این مقاله ما در ابتدا قصد داریم تا شما را بیشتر با شرکت فیلیپس آشنا کنیم. سپس به مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس بر اساس ویژگی های آنها می پردازیم. پس برای خروج از دودلی و انتخاب بهترین چرخ گوشت با توجه به نیازتان تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آشنایی با شرکت فیلیپس

ما ایرانی ها عادت داریم که در ابتدا و قبل از آشنایی با هر چیزی با برند و شرکت تولید کننده وسایل مورد نیاز مان آشنا شویم. در راستای این مسئله اولین چیزی که برای هرکس مهم تلقی می شود کشور سازنده محصول است. خب باید در همین ابتدا به شما بگوییم که شرکت مبدا محصولات فیلیپس در کشور هلند است. این شرکت توسط جرارد فیلیپس ساخته شده است. شرکت فیلیپس نمایندگی های گوناگونی در سراسر جهان دارد. از آنجایی که این شرکت چندملیتی است و نمایندگی های گوناگونی دارد تولیدات آن ممکن است در کشور های مختلفی تولید شده باشد، اما شرکت مبدا در هلند می باشد. این شرکت در حال حاضر به تولید لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، صوتی تصویری و… می پردازد. شرکت فیلیپس به تولید بهترین چرخ گوشت ها در مدل های گوناگون می پردازد. ما در بخش های بعدی به مقایسه دو نوع از این چرخ گوشت ها یعنی مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس میپردازیم.

آشنایی با چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس و کارایی های آن

چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس  یکی از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار می باشد. همانطور که در بخش بالا نیز بیان شد این شرکت چند ملیتی است. بیشتر چرخ گوشت های مدل HR2723 شرکت فیلیپس ساخت کشور چین می باشد. البته که شما نباید هر چیزی که ساخته چین است را دارای کیفیت پایین تلقی کنید. چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده محصولات گوناگون است و هر محصولی می تواند دارای سطح کیفیتی متفاوت باشد. اما این مسئله را بدانید که چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس یکی از بهترین چرخ گوشت های تولید شده این شرکت می باشد.

مشخصات فنی چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس

  • در ادامه به صورت موردی ویژگی های چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس بیان شده است.
  • سرعت چرخ کردن مواد بر حسب دقیقه: 2.3 کیلوگرم در هر دقیقه
  • دیسک های همراه با محصول برای برش: دیسک رنده درشت، دیسک رنده ریز، دیسک ورقه ای متوسط
  • جنس شبکه ها و تیغه های محصول: استیل
  • این محصول دارای 3 شبکه استیلی می باشد.
  • 1800وات توان بازدارنده و توان مصرفی 500 وات
  • دارای یک دکمه تنظیم سرعت

آشنایی با چرخ گوشت مدل HR2713 شرکت فیلیپس

  • چرخ گوشت مدل HR2713 شرکت فیلیپس دارای دیسک های رنده ریز، ورقه ای متوسط و رنده درشت است.
  • این مدل چرخ گوشت شرکت فیلیپس دارای 2 شبکه می باشد.
  • میزان چرخ کردن مواد در هر دقیقه: 1.7 کیلوگرم
  • توان مصرفی این چرخ گوشت 450 و توان بازدارنده آن 1600 می باشد.

ویژگی های مشترک این دو مدل چرخ گوشت ساخت فیلیپس

هر دو مدل چرخ گوشت های تولید شده توسط فیلیپس یعنی چرخ گوشت مدل HR2713 شرکت فیلیپس و چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس دارای وسایل جانبی هستند. این لوازم شامل سینی نگهدارنده مواد، اهرم دستی برای هدایت مواد و انواع دیسک های رنده درشت، ریز و ورقه ای متوسط می باشند. هر دو محصول ساخته شرکت فیلیپس دارای بدنه از جنس پلاستیک هستند. حمل و نقل هر دو این مدل های چرخ گوشت آسان است. هر دو دستگاه یعنی چرخ گوشت مدل HR2713 شرکت فیلیپس و چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس دارای یک دکمه کنترل سرعت هستند. شما از هر دو مدل چرخ گوشت های این شرکت برای کبه سازی و سوسیس سازی می توانید استفاده کنید. هر دو مدل چرخ گوشت شرکت فیلیپس قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

مقایسه چرخ گوشت مدل HR2713 فیلیپس

مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس

شاید خودتان با خواندن مشخصات هر دو مدل چرخ گوشت به مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس پرداخته باشید. اما برای سهولت ما در اینجا به صورت موردی نیز این ویژگی ها را با هم مقایسه کرده ایم.

  • تفاوت در تعداد شبکه: چرخ گوشت مدل HR2723 شرکت فیلیپس دارای 3 شبکه استیلی می باشد، اما مدل HR2713 دارای 2 شبکه است. مدل HR2713 دارای شبکه 3 میلیمتری نیست.
  • میزان خروجی مواد بر حسب دقیقه: چرخ گوشت مدل HR273 7کیلوگرم و مدل HR2723 2.3 کیلوگرم در دقیقه خروجی مواد دارد.
  • مورد تفاوت دیگر این دو مدل در توان مصرفی و توان بازدارنده آنهاست. همانطور که میدانید توان مصرفی و بازدارنده مدل HR2723 بیشتر از مدل دیگر می باشد.

مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس بر حسب قیمت

مورد آخر تفاوت در ارتباط با مقایسه چرخ گوشت مدل HR2723 با مدل HR2713 فیلیپس از نظر قیمت می باشد. طبیعتا هیچ تفاوت قیمتی بی دلیل نیست. مخصوصا در ارتباط با این دو مدل که هر دو از یک شرکت هستند و تنها در مدل با یکدیگر متفاوت اند. پس در این یک مورد بجای ترجیح قیمت باید نسبت به کاربرد مورد نظرتان محصول را خریداری نمایید. پس در این مورد باید کارایی و کاربری را به قیمت ارجح تر بدانید و با توجه به مورد بیان شده در بخش مشخصات بهترین چرخ گوشت را که مناسب ترین نسبت به نیاز تان است را انتخاب کنید.

سخن پایانی

شرکت فیلیپس یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان می باشد. هر دو مدل چرخ گوشت های بیان شده در این متن جز بهترین ها هستند. پس در خرید نگران نباشد و تنها بهترین مورد را انتخاب کنید  و از نمایندگی فیلیپس چرخ گوشت را همراه با گارانتی خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.