سامسونگ قصد دارد ویژگی های هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی بیاورد

سامسونگ ماه گذشته از اولین گوشی های هوشمند خود با گلکسی AI – گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا – رونمایی کرد و با استقبال بسیار خوبی برای این گوشی ها مواجه شد. این شرکت کره‌ای قصد ندارد به همین جا بسنده کند و اعلام کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI را به دسته‌های دستگاه‌های بیشتری از جمله پوشیدنی‌ها خواهد آورد.

ویژگی‌های هوش مصنوعی به ابزارهای پوشیدنی گلکسی می‌آیند

TM Roh، مدیرعامل و رئیس سامسونگ MX، سرمقاله ای نوشت و گفت که این شرکت می خواهد ویژگی های Galaxy AI را به دستگاه های پوشیدنی آینده خود بیاورد. این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی برای ارتقای سلامت دیجیتال استفاده کند و «عصر جدیدی از تجارب بهداشتی گسترده و هوشمند را باز کند». او گفت که سامسونگ با شرکای پیشرو در صنعت هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد تا همه محصولات خود را در آینده بهبود بخشد.

در حالی که این شرکت چیز زیادی در مورد این ویژگی‌های آینده فاش نکرده است، این ویژگی‌ها ممکن است با گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ 7 که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری معرفی شوند، معرفی شوند. هر دو گجت پوشیدنی آینده ممکن است در سه ماهه سوم سال 2024 در کنار گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در رویداد بعدی Galaxy Unpacked عرضه شوند.

این شرکت در چند سال گذشته ویژگی‌های تناسب اندام و ردیابی سلامتی و دقت را با ساعت‌های گلکسی خود بهبود بخشیده است. با گلکسی واچ 4، سامسونگ به Wear OS روی آورد که برنامه ها و ادغام های بیشتری را به دستگاه های پوشیدنی خود آورد. همچنین برای بهبود عملکرد ساعت های هوشمند خود با دانشگاه ها و شرکت ها همکاری کرده است. با هوش مصنوعی، افراد ممکن است به سرعت از داده هایی که Galaxy Watches جمع آوری می کند، پاسخ های بیشتری دریافت کنند.

TM Roh گفت که هوش مصنوعی نه تنها گوشی های هوشمند سامسونگ بلکه کل صنعت را متحول می کند. او همچنین گفت که این شرکت مفاهیم و ایده های زیادی دارد که می خواهد آنها را زنده کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری در آینده به دستگاه‌های گلکسی، از جمله گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها اضافه خواهد شد. با این حال، او همچنین گفت که هوش مصنوعی در مراحل اولیه است و مستعد توهم است.

بحث هایی در مورد حقوق مالکیت معنوی نیز وجود دارد. بنابراین، چالش‌ها و مسئولیت‌ها باید در نظر گرفته شوند و شرکت‌ها باید بازتر در زمینه هوش مصنوعی همکاری کنند. سامسونگ مدعی است که به افزایش حریم خصوصی و امنیت دستگاه های گلکسی متعهد باقی می ماند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.