ساعت گلکسی را به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون سامسونگ تبدیل کنید

یکی از مزایای داشتن تلویزیون هوشمند سامسونگ و گوشی هوشمند گلکسی این است که این دو دستگاه می توانند از طریق SmartThings با هم ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، می توانید کارهایی مانند استفاده از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون، چه از طریق برنامه تلفن همراه SmartThings یا صفحه قفل انجام دهید.

یکی دیگر از ترفندهای مهمانی منظمی که می توانید در آستین خود نگه دارید، استفاده از ساعت گلکسی برای کنترل تلویزیون است. در واقع، مشابه گوشی‌های گلکسی، ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز می‌توانند به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون عمل کنند.

استفاده از ساعت گلکسی خود به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون

قبل از اینکه بتوانید تلویزیون سامسونگ خود را با ساعت گلکسی از مچ خود کنترل کنید، باید مطمئن شوید که هر دو دستگاه با پلتفرم SmartThings همگام هستند.

با وجود این اخطار، می‌توانید تلویزیون سامسونگ خود را با استفاده از ساعت گلکسی به دو روش کنترل کنید: با استفاده از برنامه ساعت هوشمند SmartThings یا کاشی «کنترل دستگاه» SmartThings.

هنگام استفاده از برنامه SmartThings، مطمئن شوید که مکان یا اتاق درستی را که تلویزیون شما در آن قرار دارد انتخاب کرده اید. پس از آن، می‌توانید تلویزیون خود را از طریق رابط کاربری ساعت هوشمند کنترل کنید، آن را روشن یا خاموش کنید، کانال‌ها و سطح صدای صدا را تغییر دهید و در رابط کاربری پیمایش کنید.

برای کنترل تلویزیون سامسونگ بدون نیاز به باز کردن برنامه SmartThings، می توانید کاشی «کنترل دستگاه» را به چرخ فلک کاشی ساعت خود اضافه کنید. وقتی این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که مکان تلویزیون خود را انتخاب کرده اید.

این کاشی Device Control کمی محدودتر است و گزینه‌هایی برای میزان صدای تلویزیون، کانال‌ها و وضعیت قدرت در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، ضربه زدن روی دکمه روی صفحه نمایش “+” به شما امکان می دهد برای کنترل های پیشرفته تر به برنامه SmartThings دسترسی داشته باشید.

نظر شما درباره تلویزیون های هوشمند سامسونگ چیست؟

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.