سرور استوک برای نرم افزار مالیات

سرور استوک و سرور کارکرده

 با وجود حساسیت ویژه چنین دستگاهی آیا خرید یک سرور استوک HP کار عاقلانه ایست ؟  سرورهای استوک HP ، از رده خارج نیستند . بسیاری از شرکت های اروپایی و آمریکایی نه به دلیل خرابی یا اشکال سیستمی ، بلکه به دلایلی همچون ارتقاء سیستم و یا تخفیف خدمات گارانتی اقدام به تعویض سرورهای خود می کنند .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به همین دلیل درصد بالایی از کسب و کارهای کشورمان نیز از سرورهای دست دوم HP جهت راه اندازی یا ارتقاء سرورهای خود استفاده می کنند .

علاوه بر کیفیت ماندگار این سرورها ، از نظر اقتصادی نیز استفاده از سرور استوک HP ، مقرون به صرفه تر خواهد بود . شرکت دکتر اچ پی  یکی از قدیمی ترین وارد کننده های سرورهای تخصصی HP است . همچنین در کنار این سرورها ، دکتر اچ پی به تامین قطعات اصلی مانند هارد سرور ، رم سرور ، پردازنده سرور و … نیز می پردازد ؛ بنابراین کافیست بسته به سطح نیاز خود به انتخاب سرور مناسب بپردازید و با پیکربندی سفارشی خود ، آن را تحویل بگیرید .

سرور استوک g8

سرور HP G8 استوک جز قدرتمندترین سرورهای شرکت اچ پی بود که 9 سال پیش روانه بازار شد. خرید سرور G8 استوک این امکان را به شما می‌دهد که با قیمت مناسب و بصرفه از استفاده کنید مدنظر باشد که سرور دست دوم و کارکرده g8 هنوز هم مشتری های خاص خود را دارد و بسیار پرکاربرد میباشد .

همچنین ما در دکتر اچ پی تمام قطعات جانبی سرور های قدیمی و نسل 8 را موجود داریم و میتوانیم تا ده سال آینده نیز گارانتی و پشتیبانی این سرور های دست دوم و کارکرده را نیز انجام دهیم.

سرور استوک g10

به طوری که بازار خرید و فروش سرور hp g10 استوک و دست دوم نیز بسیار پر رونق می‌باشد. با توجه به توان پردازشی بالای سرور g10، مدل‌های استوک آن‌ها نیز می‌توانند تا  در دکتر اچ پی درخواست خرید آخرین نسل از سرور های کارکرده و دست دوم g10 را داشته باشید خرید سرور دست دوم و کارکرده و فروش سرور های دست دوم در دکتر اچ پی با شش ماه گارانتی تعویض صورت می گیرد خرید و فروش سرور دست دوم نسل ده را با وارد شده با سایت دکتر اچ پی چک کنید.

همچنین تمام قطعات سرور های دست دوم و کارکرده و نیو دستگاه های g10 را می توانید از ما درخواست کنید.

سرور استوک g9

سرور استوک dl380 g9 یکی ار بهترین سرور ها موجود در بازار برای خرید ارزان قیمت میباشد اگر شما سرور دست دوم dl380 g9 رامی خواهید خریداری کنید باید کانفیگ های سرور HP DL-360 g9 ، با استفاده 32 گیگابایت رم DDR4 ، قادر به اجرای تمام برنامه های تحت شبکه است ، البته این مقدار پیش فرض است و می توان ظرفیت آن را بالاتر نیز سرورهای با کیفیت و قوی HP برد .

سرور hp g9 استوک سرور استوک به سروری گفته می‌شود که به صورت جزئی کار کرده باشد و هنوز می‌تواند شبکه را مدیریت کند. مزیت خرید سرور اچ سرور HP DL380 G9 دارای 24 اسلات رم با نهایت فرکانس باس 2400MHz است که روی سه کانال تبادل، با هر پردازنده در ارتباط است. تبادل اطلاعات پردازنده و رم بر پایه میباشد .

ما در دکتر اچ پی تمام محصولات سرور های نسل 9 و قطعات دست دوم سرور های کارکرده g9 را ارائه می دهیم.

سرور استوک g7

سرور اچ پی DL360 G7 طوری طراحی شده تا براحتی و بدون دردسر درون رک سرور شما جای بگیرد. ریل های Easy-to-fit این آسانی نصب را برای این سرور فراهم کرده است. سرور HP نسل 7 الان بصورت دست دوم و کارکرده و استوک در دنیا خرید و فروش میشود.

با دکتر اچ پی ، تضمین عملکرد و کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌شود. لپ‌تاپ‌های استوک این فروشگاه با بهترین کیفیت و تنوع در مدل، امکان اجرای برنامه‌ها و وظایف پیچیده را با  زیرا سرور hp g7 استوک مدل DL 360 دارای مشخصات حرفه‌ای مانند ارتقاء پذیری، انعطاف‌پذیری، Hot Plug، سرعت انتقال داده 6Gbps، پشتیبانی از 3 اسلات میباشد .

سرور استوک اچ پی DL360 G7 از پرفروش‌ترین سرورهای اچ‌پی یکی از متنوع‌ترین سرورهای رک‌مونت روی زمین است. طبق این طراحی، وقتی کسب‌وکار شما رشد کند، نیاز به تجهیزات این کالای دست دوم دارید می توانید با دکتر اچ پی تماس بگیرید خرید و فروش  سرور های دست دوم با یکسال گارانتی در خدمت شما هستیم.

مینی سرور استوک

ما در فروشگاه اینترنتی دکتر اچ پی سعی بر آن داریم که با کیفیت ترین کالاهای استوک وارداتی از قبیل مینی کیس استوک، مانیتور استوک، سرور استوک، آل این وان استوک و کیس کامپیوتر استوک می‌توان مادربرد ، قطعات پردازشی ، حافظه ، فن ، پاور و درایو نوری مانیتور . ورک‌استیشن و سرور و لپ تاپ و غیره را شامل شود . کیس‌ها و مینی سرور های استوک را نیز نام برد.

بررسی ، قیمت و خرید مینی کیس استوک وارداتی و کامپیوتر دست دوم انواع برندهای HP ، Dell ، Lenovo ، Acer ، Toshiba ، Apple با بهترین قیمت و ارسال رایگان و گارانتی درد کتر اچ پی در خدمت شما هستیم.

سرور hp ارزان

سرور اچ پی ارزان نیست بسیار هم گران می باشد اگر سرور hp ارزان می خواهید باید سرور های دست دوم و استوک خریداری کنید می توانید با تماس به دکتر اچ پی با تیم فروش سرور اچ پی ارزان ما صحبت کنید.

سرور تاور استوک

قیمت سرور تاور استوک و دست دوم اچ پی از رقم ده میلیون تومان شروع شده و تا 100 میلیون تومان و شاید بیشتر هم رشد بکنید می توان گفت سرور های تاور دست دوم ML می توانید از ما خریداری کنید.

سرور استوک dl360 g9

سرور استوک اچ پی ProLiant DL360 G9 8sff نکته ی جالب این است که شما روی هر سوکت میتوانید تا ۷۶۸ گیگ رم را نصب و استفاده کنید این یعنی سرور DL360 G9 استوک توانایی برخورداری از ۱.۵ ترابایت فضای رم برای  سرور استوک dl380 g9 یکی ار بهترین سرور ها موجود در بازار برای خرید ارزان قیمت میباشد اگر شما سرور دست دوم dl380 g9 رامی خواهید خریداری کنید باید کانفیگ های مختلفی که در سایت میباشد.

آیا می توانید از سرور اختصاصی بهره مند شوید؟

استفاده از یک سرور اختصاصی باعث برتری سایت شما نسبت به رقبای شما می شود. فقط به یاد داشته باشید، زمانی که سایت خود را انتخاب می کنید، از قبل تحقیق کنید، ببینید کدام سرور برای نیازها و پهنای باند سایت شما بهترین است. کیفیت شبکه مورد نیاز خود را نیز در نظر بگیرید. به محض اینکه انتخاب خود را انجام دادید، از تمام مزایای شگفت انگیز سرورهای اختصاصی بهره خواهید برد. بهترین و گسترده ترین گزینه های سرور اختصاصی را در دکتر اچ پی کاوش و کشف کنید.

برای اطلاع از قیمت سرور dl360 g9 کلیک کنید.

پرفروش ترین سرور های هاست و فیزیکی، سرور dl360 g9 است که میتوانید به صورت آنلاین، آن را از شرکت خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.