وان پلاس Watch 2 در تاریخ 26 فوریه راه اندازی می شود

انتظار می رود وان پلاس Watch 2 به زودی معرفی شود. جزئیات مربوط به ساعت هوشمند در چند هفته گذشته شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود که این ساعت جانشین وان پلاس واچ شود که در آوریل 2021 در هند رونمایی شد.

گفته می‌شود که OnePlus Watch 2 نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است. افشای اطلاعات قبلی ویژگی‌های کلیدی پوشیدنی هوشمند، رندرهای طراحی آن و اشاره‌ای به جدول زمانی عرضه آن را نشان می‌داد. حالا این شرکت رسما این ساعت را تیز کرده است.

در پستی در X، وان پلاس تصویری را با طرح صفحه ساعت همراه با عنوان “زمان فرا رسیده است” به اشتراک گذاشت که نشان می دهد یک ساعت هوشمند جدید، احتمالا OnePlus Watch 2 عرضه می شود. بدنه دایره ای شکل با دو دکمه روی آن دیده می شود. سمت راست – احتمالاً یکی دکمه هوم است در حالی که دیگری شبیه یک تاج چرخان است که ممکن است کاربردی نیز باشد.

این تیزر همچنین توسط این شرکت در یک پست انجمن OnePlus به اشتراک گذاشته شد، جایی که آنها از مردم خواستند تا حدس بزنند محصول چیست و خاطرنشان کردند که فقط “پاسخ های اشتباه” قابل قبول هستند و “بهترین پاسخ اشتباه برنده جایزه درست می شود.” این مسابقه برای همه کاربران از هند، آمریکای شمالی و اروپا باز است، این مسابقه در تاریخ 26 فوریه، ساعت 5 بعدازظهر IST بسته می شود، که می تواند تاریخی باشد که OnePlus محصول را عرضه می کند.

پشتیبان این نظریه ادعای مکس جامبور (@MaxJmb) است که می‌گوید OnePlus Watch 2 در 26 فوریه معرفی خواهد شد. از 26 تا 29 فوریه در بارسلونا برگزار می شود.

پیش از این گفته شده بود که وان پلاس واچ 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED، چیپست Qualcomm Snapdragon W5 Gen 1 است و انتظار می رود با WearOS 3 یا WearOS 4 عرضه شود. همچنین در BIS (دفتر هند) مشاهده شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.