سامسونگ برای 18 سال متوالی بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان بوده است

سامسونگ در سال 2023 بزرگترین برند تلویزیون جهان بود و 18 سال متوالی به این موفقیت دست یافته است. این شرکت برای اولین بار در سال 2006 به رهبر بازار در بخش تلویزیون تبدیل شد و از آن زمان تاکنون رتبه اول خود را از دست نداده است. این شرکت کره‌ای دارای مجموعه متنوعی از تلویزیون‌ها است که از تلویزیون‌های LCD بسیار مقرون به صرفه گرفته تا تلویزیون‌های Micro LED بسیار بالا را شامل می‌شود.

سامسونگ از سال 2006 به طور مداوم بزرگترین برند تلویزیون در جهان بوده است

طبق آخرین گزارش شرکت تحقیقات بازار Omdia، سامسونگ در سال 2023 30.1 درصد از سهم بازار تلویزیون های جهانی را در اختیار داشت. این شرکت در سال 2023 و از زمان عرضه اولین تلویزیون QLED خود در سال 2017، 8.31 میلیون تلویزیون QLED و Neo QLED فروخت.  سامسونگ از آن زمان تاکنون بیش از 44 میلیون تلویزیون فروخته است. این شرکت کره جنوبی همچنین جایگاه شماره یک خود را در بخش تلویزیون های فوق العاده برتر (تلویزیون هایی با قیمت 2500 دلار یا بالاتر و 75 اینچ یا سایز بزرگتر) حفظ کرد. بر اساس اعداد مربوط به سال 2023، 60.5 درصد از سهم بازار در بخش تلویزیون های فوق العاده پریمیوم را به خود اختصاص داده است. این سهم 12.2 درصد بیشتر از سهم بازار آن از سال 2022 (48.3 درصد) است.

از زمان عرضه اولین تلویزیون OLED خود در سال 2022، سامسونگ بیش از یک میلیون تلویزیون OLED را به فروش رسانده است و سهم بازار 22.7 درصدی از نظر فروش را به خود اختصاص داده است. این شرکت انتظار دارد فروش تلویزیون های OLED خود در سال جاری افزایش یابد، زیرا این تلویزیون ها را در اندازه های بیشتری نسبت به سال های گذشته ارائه می دهد. سری جدید تلویزیون های OLED این شرکت در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد. مدل‌های رده بالاتر در مجموعه تلویزیون‌های OLED دارای پوشش چشمگیر Glare Free هستند.

یونگ سوک وو، رئیس بخش تجاری نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «نتیجه کسب رتبه اول در جهان در بازار جهانی تلویزیون برای 18 سال متوالی، نتیجه اعتماد مشتریان است. ما به معرفی نوآوری‌های مختلفی که می‌توانند زندگی روزمره مصرف‌کنندگان را در آینده ارزشمندتر کنند، ادامه خواهیم داد.» این شرکت قصد دارد تلویزیون‌های میکرو ال‌ای‌دی را در سال‌های آینده با ارزان‌تر و در دسترس‌تر کردن تلویزیون‌های کوچک‌تر در دسترس‌تر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.