عملکرد گلکسی اس 24 در گلکسی استودیو بازی در کره به نمایش گذاشته می شود

سامسونگ چندین راه را برای تبلیغ سری گلکسی اس 24 که ماه گذشته عرضه شد، امتحان می کند. این گوشی ها با استقبال فوق العاده ای مواجه شدند و رکوردهای پیش خرید را در چندین کشور شکستند. با این حال، سامسونگ در تلاش است تا حد امکان به انواع مشتریان دسترسی پیدا کند تا گلکسی اس 24 را به نمایش بگذارد.

سامسونگ با همکاری پوکمون، گلکسی اس 24 را در بخش بازی گلکسی استودیو فروشگاه معروف سامسونگ گانگنام به نمایش می‌گذارد. در این بخش کاربران می توانند از بازی Pokemon GO در گلکسی اس 24 لذت ببرند.

آنها همچنین می توانند عملکرد بازی گوشی، ویژگی های هوش مصنوعی و کیفیت دوربین آن را بررسی کنند. نبردهای Raid Pokemon GO در بازی Galaxy Studio برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند به عنوان تیم های Pokemon GO بازی کنند. برخی از یوتیوبرهای محبوب نیز به بازی Galaxy Studio دعوت خواهند شد.

مجسمه هایی از شخصیت های مختلف پوکمون های محبوب در فروشگاه وجود دارد و طرفداران پوکمون می توانند با آنها عکس بگیرند. کاربران می‌توانند عملکرد دوربین گلکسی اس 24 در نور کم را با گرفتن تصاویری از شخصیت‌های پوکمون خواب در یک محیط جنگلی تاریک بررسی کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند عملکردهای مختلف ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کنند.

بازدیدکنندگان فروشگاه می توانند ویژگی Circle to Search را نیز بررسی کنند. آنها می توانند تصاویری از شخصیت های پوکمون بگیرند و از Circle to Search برای بررسی نام و اطلاعات مرتبط آنها استفاده کنند. سامسونگ چندین محصول پوکمون از جمله عروسک، جاکلیدی و استیکر را به مردم ارائه می‌کند.

Lim Seong-taek، معاون سامسونگ الکترونیکس کره، گفت: «شما می‌توانید عملکرد بی‌نظیر بازی و عملکردهای هوش مصنوعی «سری گلکسی اس 24» را به شیوه‌ای جالب‌تر از طریق «گلکسی استودیو بازی» تجربه کنید. «Galaxy S24 سلایق مختلفی از جمله بازی را برآورده می‌کند.» «امیدوارم با این سری بتوانید زندگی روزمره را به شیوه‌ای جدید تجربه کنید و از آن لذت ببرید.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.