لوازم جانبی هوشمند برای گوشی‌های قابل انعطاف سامسونگ

گوشی‌های قابل انعطاف سامسونگ بی‌شک یکی از شگفت‌انگیز‌ترین گوشی‌هایی هستند که در چند سال اخیر راهی بازار شده‌اند. اما این گوشی‌های لوکس هوشمند، نیاز به لوازم جانبی هوشمندی دارند که با آن‌ها سازگار باشد و بتواند شگفتی‌های آن‌ها را چندین برابر کند.

ما در این‌جا لوازم جانبی موبایل برای گوشی‌های قابل انعطاف سامسونگ را که کاملا هوشمند هستند به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت‌های هوشمند

این ساعت‌ها، هوشمند‌ترین لوازم جانبی موبایل برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ هستند. آن‌ها اغلب دارای رابط صفحه نمایش لمسی هستند و می‌توانند از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی انعطاف‌پذیر شما متصل شوند.

آن‌ها علاوه‌بر نشان‌دادن ساعت امکانات زیر را نیز به‌عنوان لوازم جانبی سامسونگ در اختیار می‌گذارند:

  • اعلان‌ها: ساعت‌های هوشمند می‌توانند اعلان‌ها را از گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر دریافت و نمایش دهند. این اعلان‌ها شامل تماس‌های دریافتی، پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و هشدارهای برنامه‌های مختلف است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بدون چک‌کردن مداوم گوشی خود، از پیام‌ها مطلع شوند.
  • ردیابی تناسب اندام و سلامت: این لوازم جانبی موبایل مجهز به حسگرهایی برای نظارت بر معیارهای سلامت و تناسب اندام هستند. ردیابی مسافت پیموده‌شده ،GPS، ضربان قلب، الگوهای خواب و… از جمله این موارد هستند.
  • برنامه‌های مخصوص: ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های شخص ثالث مختلف پشتیبانی می‌کنند. کاربران می‌توانند صفحه‌ ساعت را سفارشی کنند و برنامه‌های اضافی را دانلود کرده و روی آن نصب کنند.
  • فرمانهای صوتی: این لوازم جانبی موبایل اغلب فناوری تشخیص صدا داشته و به کاربران اجازه می.دهد دستگاه‌های خود را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنند.
  • مقاومت در برابر آب: بسیاری از ساعت‌های هوشمند گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ، ضد.آب هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند که از آن‌ها در هنگام شنا استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی واچ‌ها از جمله ساعت‌های هوشمندی هستند که به‌طور انحصاری برای گوشی‌های سامسونگ، از جمله گوشی‌های انعطاف‌پذیر این برند طراحی شده و یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ محسوب می‌شوند.

Galaxy Buds

هندزفری هوشمند

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ، هندزفری‌های هوشمند هستند. برای مثال Galaxy Buds هندزفری هوشمند گالکسی است که با این گوشی‌ها کاملا سازگار است.

با استفاده از هندزفری هوشمند می‌توانید امکانات زیر را به‌دست بیاورید:

  • توانایی برقراری تماس صوتی با گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ، بدون دردرست گرفتن گوشی
  • توانایی ارتباط برقرار کردن با منشی صوتی
  • گوش‌دادن به پادکست، موسیقی و کلاس‌های آنلاین، بدون در دست گرفتن گوشی
  • صدای واضح
  • جلوگیری از سقوط گوشی روی زمین هنگام صحبت

هندرفری‌های هوشمند در انواع مختلفی موجود هستند. Galaxy Buds بدون سیم است. این نوع از انواع لوازم جانبی موبایل، با بلوثوت به گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ متصل شده و برای شارژ داخل کیس خود قرار می‌گیرد. با این حال برخی از انواع هندزفری هوشمند، برای قرار‌دادن دور گردن یا دور گوش طراحی شده‌اند. این هندزفری‌ها از جمله محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ هستند.

قاب هوشمند

قاب‌های هوشمند

با توجه به انعطاف‌پذیری این گوشی‌ها، قاب‌های مورد استفاده برای آن‌ها اکثرا هوشمند هستند. قاب تمام گوشی را هنگام باز.شدن و بسته‌شدن در میان می‌گیرد تا محافظت کاملی را ارائه دهد. همچنین، قسمت بیرونی قاب که بخشی از صفحه نمایش گوشی در آن قرار می‌گیرد، کاملا شفاف است.

این لوازم جانبی موبایل اکثر اوقات دارای جایی برای قراردادن قلم گوشی بوده و یا از یک دسته کوچک برای حمل گوشی بهره می‌برند. این قاب‌ها با قاب گوشی‌های عادی سامسونگ فرق دارند و برخی از آن‌ها دارای یک پایه برای نگهداری از گوشی هستند.

هنگام خرید این لوازم جانبی موبایل باید به کیفیت و ضد‌ضربه‌بودن آن‌ها دقت زیادی کنید.

باتری بی‌سیم

یکی از منحصر‌به‌فردترین لوازم جانبی موبایل برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ، باتری‌های بی‌سیم و قابل حمل هستند. این لوازم جانبی سامسونگ شامل یک باتری زیبا، سبک و باریک است که می‌تواند هنگام خالی‌شدن باتری اصلی، به‌شکل بی‌سیم آن را شارژ کند. این نوع باتری همچنین می‌تواند با استفاده از سیم نیز به گوشی متصل شده و عملیات شارژدهی را انجام دهد.

باتری بی‌سیم در حقیقت یک نوع پاوربانک شیک و منحصر‌به‌فرد است که ویژگی‌های شگفت‌آور گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ را کامل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای خاص و منحصر‌به‌فرد را تجربه کنید.

قلم S

قلم s pen

قلم s pen یکی از هوشمند‌ترین و قابل ‌استفاده‌ترین لوازم جانبی موبایل‌های منعطف سامسونگ محسوب می‌شود. این قلم در بسته اصلی فروش گوشی وجود ندارد و باید یه‌شکل جداگانه خریداری شود. این نوع از لوازم جانبی سامسونگ طرفداران زیادی دارد و اکثر قاب‌های طراحی‌شده برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر دارای بخشی برای قرار‌دادن این قلم هستند.

استفاده از قلم s pen به‌عنوان پر‌‌استفاده‌ترین لوازم جانبی موبایل‌های منعطف سامسونگ با مزایای زیر همراه است:

  • دقت و ظرافت: قلم S برای کارهایی که نیاز به جزئیات دقیق دارند، مانند طراحی، نوشتن، یا حاشیه نویسی اسناد ایده آل است.
  • حساسیت فشار: قلم S اغلب به فشار حساس است و به کاربران این امکان را می‌دهد که ضخامت خطوط را تغییر دهند.
  • فرمان هوایی: قلم S دارای ویژگی به نام Air Command است که دسترسی سریع به منوی میانبرها و اقدامات را فراهم می‌کند.
  • کنترل از راه دور: در مدل‌های جدیدتر، قلم S می‌تواند به‌عنوان یک کنترل از راه دور برای عملکردهای خاص عمل کند.

شارژر بدون سیم

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل‌های منعطف سامسونگ که هوشمند محسوب می‌گردد، شارژرهای بدون سیم این گوشی‌ها است. این شارژرها از جمله لوازم جانبی سامسونگ هستند که امکان شارژ بدون سیم را فراهم می‌کنند. بدنه شارژر با استقاده از سیم به برق متصل می‌شود و سپس می‌توان با قرار.دادن گوشی روی شارژر، آن را شارژ نمود.

یکی از مزیت‌های این لوازم جانبی موبایل این است که با استفاده از آن می‌توان علاوه‌بر گوشی‌های انعطاف‌پزیر سامسونگ، ساعت‌های هوشمند و هندزفری را نیز شارژ کرد.

به‌طور کلی، گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ دارای تعداد زیادی از لوازم جانبی هوشمند هستند که استفاده از آن‌ها را لذت‌بخش کرده و حداکثر کاربرد گوشی را ظاهر می‌سازد. شما می‌توانید برای خرید لوازم جانبی هوشمند گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ و دیگر لوازم جانبی، به سایت جانبی مراجع کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.