طراحی سایت ویژه وکلا به صورت رایگان

همانطورکه می دانید، امروزه بسیاری از کارها در دنیای مجازی و بستر اینترنت انجام می شود؛ به طوری که شما می توانید هرآنچه می خواهید را از این طریق انجام دهید؛ حتی پیدا کردن یک وکیل خوب! همین موضوع باعث شد که وکلا تصمیم به تبلیغات در بستر اینترنت بگیرند تا بتوانند خود را به عنوان یک وکیل خوب معرفی کنند و پرونده های حقوقی مختلفی را بپذیرند. از همین رو تصمیم داریم در این مقاله در رابطه با طراحی سایت وکلا صحبت کنیم؛ روشی برای برند کردن نام وکیل و جذب مخاطب بیشتر. در ادامه همراه ما باشید تا با اهمیت داشتن یک وب سایت آشنا شوید و بتوانید مراحل داشتن یک سایت را طی کنید!

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

منظور از وب سایت شخصی چیست؟

اگر وکیل هستید، احتمالا یکبار با این پیشنهاد روبرو شده اید که برای جذب موکل بیشتر، وب سایت شخصی خود را راه اندازی کنید؛ اما منظور از وب سایت شخصی چیست؟ شما باید چه کاری انجام دهید؟ وب سایت در حقیقت مجموعه ای از صفحات وب است و منظور از صفحات وب، صفحات آنلاینی است که کاربران با جستجو در اینترنت با آن ها مواجه می شوند و می توانند اطلاعاتی که می خواهند پیدا کنند. برای مثال کاربر در گوگل جستجو می کند وکیل آنلاین و وارد سایت مستر وکیل می شود و می تواند با وکلا بصورت مستقیم تماس بگیرد.

حال زمانی که به یک وکیل توصیه می شود وب سایت شخصی خود را راه اندازی کند، منظور این است که در صفحات سایت خود در رابطه با موضوعات حقوقی صحبت کند و بگوید که می تواند به آن ها رسیدگی و به حل آن ها کمک کند. اما چگونه می توان یک وب سایت داشت؟ وب سایت ما چگونه در صفحات گوگل به نمایش کاربران در بیاید؟

طراحی سایت وکلا

در پاسخ به سوالات مطرح شده باید گفت که طراحی سایت باید به یک گروه از افراد متخصص در این حوزه سپرده شود. افرادی که طراحی سایت انجام می دهند، بسته به مواردی که شما می خواهید، سایت را طراحی و آماده می کنند. برای طراحی سایت شما باید حداقل هزینه ای برابر با 10 میلیون تومان بپردازید و هرچه امکانات بیشتری به سایتتان اضافه کنید، این هزینه بیشتر می شود، به طوری که گاهی اوقات این هزینه به 40 الی 50 میلیون تومان می رسد.

دقت داشته باشید که یک سایت هرچه طراحی زیباتری داشته باشد و رابط کاربری آن ساده تر باشد، تعداد مخاطب بیشتری جذب آن می شوند، بنابراین اگر قرار به طراحی سایت وکلا است، توصیه می شود این طراحی به زیباترین حالت ممکن انجام شود تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

اما بعد از طراحی سایت چه می شود؟ آیا سایت شما به عنوان وکیل در نتایج برتر گوگل به نمایش در می آید؟ قطعا خیر! در حوزه وکالت رقابت سنگینی وجود دارد و رسیدن به صفحه اول گوگل و نتایج برتر ساده نیست. در چنین موقعیتی شما باید یک سئوکار استخدام کنید تا کارهای لازم برای بالا آمدن وب سایت شما را انجام دهد. بنابراین علاوه بر هزینه ای که برای طراحی سایت می پردازید، باید ماهانه هزینه ای را به سئوکار نیز بدهید که این هزینه بین 10 الی 15 میلیون متغییر می باشد. بنابراین داشتن یک سایت و سئو کردن آن تنها در ماه اول بین 25 الی 30 میلیون هزینه برای وکل به همراه خواهد داشت.

با توجه به قیمت گذاری بررسی شده، بسیاری از وکلا نسبت به انجام این کار صرف نظر می کنند، اما از طرفی هستند وکلایی که این هزینه را می پردازند و نام خود را برند یک وکیل خوب و حرفه ای می کنند و تعداد پرونده بیشتری می گیرند. مسلما چنین عملکردی با نارضایتی سایر وکلا همراه خواهد بود؛ از همین رو ما به فکر ایده ای افتادیم که بتوانیم این مشکل را برای شما وکلای عزیز حل کنیم!

طراحی سایت وکلا؛ رایگان و دائمی

شاید با دیدن عنوان تعجب کنید و برایتان غیرقابل باور باشد که یک مجموعه برای شما وب سایت رایگان طراحی کند، اما باید گفت این موضوع کاملا حقیقت دارد و mastervakil این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. حال برای شما سوال پیش می آید که مستر وکیل کیست و چرا چنین کاری را انجام می دهد؟ در پاسخ به این دست از سوالات باید گفت mastervakil یک سایت حقوقی معتبر است که در جهت معرفی وکلا مشغول به کار می باشد؛ اما فعالیت آن با تمام سایت های حقوقی فرق دارد.

در mastervakil وکلا پروفایل مخصوص به خود را می سازند و می توانند هر اطلاعاتی که می خواهند، اعم از شماره دفتر، شماره همراه، آدرس وب سایت، آدرس اینستاگرام، آدرس واتس آپ، لوکیشن، ویدیو تبلیغاتی و … را در آن درج کنند؛ توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات به صورت رایگان درج می شوند و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

برای مثال اگر در حوزه طلاق مشغول به کار هستید، می توانید پروفایل خود را به عنوان بهترین وکیل طلاق در تهران بسازید و از سوابق خود، خدماتی که ارائه می دهید و … صحبت کنید. دقت داشته باشید که نام شما سئو می شود و زمانی که کاربر نام شما را در گوگل سرچ بزند، صفحه پروفایل شما به نمایش در خواهد آمد.

مزایای طراحی سایت وکلا

همانطور که متوجه شدید، طراحی سایت وکلا به صورت شخصی و اختصاصی با هزینه های بسیاری همراه است، این در حالی است که مستر وکیل به صورت کاملا رایگان صفحه ای را برای شما ایجاد می کند. اما به طور کلی مزایای طراحی سایت وکلا چیست؟ چرا باید چنین انتخابی داشت؟ از جمله مزایایی که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • شما به عنوان یک وکیل اعتبار بالایی کسب خواهید کرد.

  • می توانید اطلاعات دقیق و کاملی در اختیار موکلین قرار دهید تا آن ها شما را راحت تر انتخاب کنند.

  • با داشتن یک صفحه شخصی، تعداد مخاطب و پرونده بیشتری جذب می کنید.

  • با داشتن یک صفحه، می توانید هزینه های مربوط به تبلیغات را کاهش دهید.

با ما در ارتباط باشید

همانطورکه مطالعه کردید و متوجه شدید، طراحی سایت شخصی، یعنی طراحی، سئو، تولید محتوا و … هزینه های سنگینی را برای وکیل به همراه دارند و ممکن است بین 6 الی 12 ماه طول بکشد تا سایت شما در جایگاه های برتر گوگل قرار گیرد. از همین رو ما به شما مستر وکیل را معرفی کردیم. در سایت مستر وکیل روزانه محتواهای حقوقی با کیفیتی منتشر می شود و تیم سئو به خوبی این سایت را در نتایج برتر گوگل قرار داده اند؛ علاوه بر آن هیچ هزینه ای از شما گرفته نخواهد شد. با وجود این همه مزیت، هر وکیلی علاقه به ساخت پروفایل در این سایت پیدا می کند. حال اگر شما هم از این دست وکلا هستید، می توانید با مراجعه به سایت mastervakil.com و انتخاب یکی از راه های ارتباطی، با ما در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.