به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز، windows 11 24H2 نام دارد، نه ویندوز 12

از زمانی که مایکروسافت ویندوز 11 را راه اندازی کرد، این شرکت هر ساله یک به روز رسانی بزرگ برای سیستم عامل منتشر می کند که ویژگی های جدید بسیاری را به همراه دارد. به روز رسانی بزرگ امسال برای سیستم عامل بالاخره رسید. مایکروسافت بیلد 26052 از Windows 11 Insider Preview را برای کانال های Canary و Dev منتشر کرده است. ساخت جدید دارای نسخه 24H2 است.

نسخه 24H2 ویندوز 11 بسیاری از ویژگی های جدید مربوط به پشتیبانی از سمعک، تست میکروفون، Copilot، نوار وظیفه و سینی سیستم، بلوتوث، گرافیک، ویرایشگر رجیستری، API های توسعه دهنده، امنیت، تنظیمات و بسیاری موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

مردم انتظار داشتند که مایکروسافت بیلد جدید سیستم عامل را ویندوز 12 بنامد. دیگران انتظار داشتند که این شرکت آن را ویندوز 11 بنامد اما با برچسب هوش مصنوعی در کنار آن. با این حال، هیچ یک از آن گمانه زنی ها صحت نداشت. انتظار می رود مایکروسافت نسخه 24H2 ویندوز 11 را در نیمه دوم سال جاری برای عموم عرضه کند.

در یادداشتی مرتبط، کوالکام اخیراً اعلام کرد که محصولاتی با چیپست اسنپدراگون X Elite با انتشار نسخه بعدی ویندوز در اواسط سال 2024 وارد بازار خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.