تفاوت کتری برقی مدل HD9306 و مدل HD9350 فیلیپس

مقایسه کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 و مدل HD9350

علاقه به نوشیدن چای و دمنوش های گیاهی در بین ایرانیان از هیچ کسی پوشیده نیست، چرا که می توان گفت اکثریت ما روز خود را با نوشیدن یک فنجان چای تازه دم و داغ شروع می کنیم. دم کردن چای یکی از ساده ترین و راحت ترین کار ها بوده که ابتدا باید آب را به نقطه جوش برسانید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای تولید آب جوش شما دو راه را پیش رو دارید یا باید سماور را روشن کنید و زمان زیادی را منتظر بمانید و یا کتری را بر روی اجاق گاز بگذارید و باز هم زمان زیادی منتظر به جوش آمدن آب باشید؛ متاسفانه در هر دو مورد زمان زیادی از ما گرفته می شود و گاهی اوقات نتیجه دلخواه را نیز نخواهد داشت.

با پیشرفت علم دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست و محصولات قدیم جای خود را به محصولات پیشرفته و جدید داده اند؛ یکی از همین محصولات بسیار پر کاربرد و پر طرفدار کتری برقی می باشد.

کتری برقی یکی از وسایل امروزی و ضروری آشپزخانه است که در کمترین زمان ممکن آب را به جوش می آورد تا از آن برای درست کردن چای یا هر کار دیگری استفاده کنید، بخصوص در مواقعی که خیلی فوری نیاز به آب جوش داریم کتری برقی یک گزینه بسیار مناسب است.

در بازار برند های متفاوت و زیادی کتری برقی های متنوع و جذابی را تولید کرده اند، یکی از همین برند ها شرکت فیلیپس می باشد.

کسانی که به خرید لوازم خانگی علاقمند هستند به خوبی برند معروف و پر طرفدار فیلیپس را می شناسند. شرکت فیلیپس یکی از جهانی ترین و مشهور ترین شرکت های تولید لوازم خانگی برقی بوده که تا به الان توانسته است رضایت تمامی خریداران خود را جلب نماید.

از سری محصولات تولید برند فیلیپس می توان به کتری برقی اشاره کرد؛ برند فیلیپس کتری برقی های خود را با مدل ها و طرح های گوناگون تولید و روانه بازار کرده است. که در ادامه به معرفی و مقایسه دو مدل از کتری برقی های معروف فیلیپس خواهیم پرداخت.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9306

کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 یکی از کاربردی ترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی شرکت فیلیپس است. این دستگاه با توان 1800 واتی که دارد در سریع ترین زمان ممکن آب جوش را برای شما آماده می کند و شما می توانید نوشیدنی خود را تهیه و نوش جان کنید. آب جوش کتری برقی فیلیپس فاقد املاح مضر بوده و کاملا سالم و با کیفیت بالا تهیه می شود.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 با گنجایش 1.5 لیتری کاملاً مناسب برای خانواده های متوسط به بالا ساخته شده است و حتی شما می توانید از این محصول برای مهمانی های نه چندان بزرگ خود استفاده کنید. کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 دارای کابل برق 0.75 متری قابل تعویض بوده که در داخل خود کتری جمع می شود. ترموستات این کتری توسط سازنده پیشرو بریتانیایی STRIX ساخته شده است، که امکان کنترل دما را فراهم می کند. همچنین از دیگر ویژگی های کتری برقی فیلیپس می توان به سنسور بخار، جلوگیری از جوش خشک و گرمای بیش از حد اشاره کرد. و به دلیل داشتن شبکه فلزی در داخل کتری، تمامی رسوب های آب جذب می شوند و نوشیدنی شما کاملا سالم و بدون رسوب آب خواهد بود.

ویژگی های کتری برقی فیلیپس مدل HD9306:

توان مصرفی 1800 وات
ظرفیت کتری 1.5 لیتر
قابلیت کنترل دما ندارد
باز شدن درب با فشار دکمه
نوع فیلتر فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
گرم نگهدارنده دارد
جنس بدنه استیل ضد زنگ

 

کتری برقی فیلیپس مدل HD9350

کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد شرکت فیلیپس می باشد که در تهیه کردن بسیار سریع آب جوش نقش مهمی دارد. این نوع از کتری برقی فیلیپس از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 با توان مصرفی 2200 وات به راحتی و در کم ترین زمان ممکن آب را به نقطه جوش می رساند و شما می توانید برای تهیه نوشیدنی های خود از این آب جوش استفاده کنید. کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 با گنجایش 1.7  لیتری کاملاً مناسب برای خانواده های متوسط به بالا ساخته شده است و حتی شما می توانید از این محصول برای مهمانی های نه چندان بزرگ خود استفاده کنید.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9306

ویژگی های کتری برقی فیلیپس مدل HD9350:

توان مصرفی 2200  وات
ظرفیت کتری 1.7 لیتر
قابلیت کنترل دما ندارد
باز شدن درب با فشار دکمه
نوع فیلتر فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
گرم نگهدارنده دارد
جنس بدنه استیل ضد زنگ

 

تفاوت های کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 و مدل HD9350

در وهله اول باید بگوییم که قیمت این دو محصول تفاوت چندانی با هم ندارند و تقریباً در یک رنج قیمت هستند، اما در طراحی ظاهری این دو محصول تفاوت های زیادی به چشم می خورد. کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 دارای توان مصرفی 2200 وات بوده اما توان مصرفی کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 1800 وات است. جنس بدنه هر دو محصول از استیل ضد زنگ و بسیار با کیفیت طراحی شده است اما تفاوت هایی در طراحی آن ها دیده می شود که شما می توانید بسته به سلیقه خود هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

خرید کتری برقی فیلیپس مدل HD9306 و مدل HD9350

شما برای خرید کتری برقی، از جمله: فیلیپس مدل HD9306 و مدل HD9350 می بایست به یک فروشگاه با اصالت و مطمئن مراجعه فرمائید تا از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت است.

فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت

فیلیپس مارکت اولین و تنها ترین نمایندگی رسمی محصولات فیلیپس در ایران است که تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت فیلپس را بدون واسطه و بدون هزینه اضافی به دست مشتریان می رساند. فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت مفتخر است به عنوان تنها مرکز تخصصی “فیلیپس” در ایران، با بیش از یک دهه فعالیت در بازار لوازم خانگی، تمام محصولات این شرکت را با ضمانت ‌نامۀ اصلی به دست مصرف کننده برساند. ۲۴ ساعت مهلت تست کالا و ۷ روز فرصت بررسی اصالت کالا نشان از تعهد فیلیپس مارکت ( نمایندگی فیلیپس ) در برابر اعتماد مشتری است. ویژگی ‌های ارسال سریع محصول و امکان پرداخت در محل نیز بخشی از خدمات فیلیپس مارکت است که به کاربران خود ارائه می ‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.