Microsoft Copilot در یک پنجره بزرگ برای فضای بیشتر چت راه اندازی می شود

مایکروسافت اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را برای Copilot برای ویندوز خود اعلام کرده است که به بازخورد کاربران با یک تغییر کوچک و در عین حال قابل توجه پاسخ می‌دهد. شیلپا رانگاناتان، معاون شرکتی برای ویندوز در مایکروسافت، این خبر را در حساب X (توئیتر سابق) خود به اشتراک گذاشت و فاش کرد که پنجره‌های چت برای Copilot اکنون با یک فضای چت بزرگ‌تر به طور پیش‌فرض راه‌اندازی می‌شوند و به درخواست مشترک کاربر پاسخ می‌دهند.

رانگاناتان تاکید کرد که کاربران همچنان می‌توانند اندازه پنجره چت Copilot را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهند و در صورت تمایل می‌توانند به پنجره‌ای نازک‌تر در کنار هم برگردند. علاوه بر این، او به امکان گزینه های اندازه پنجره چت اضافی در آینده اشاره کرد، از جمله پتانسیل پنجره Copilot برای اشغال کل صفحه یا یک مانیتور در یک راه اندازی رایانه رومیزی دو مانیتور.

علاوه بر اندازه بزرگتر پنجره چت پیش فرض، کاربران اکنون یک دکمه اختصاصی پیدا می کنند تا Copilot در کنار یک پنجره باز دیگر ظاهر شود. این ویژگی به Copilot اجازه می‌دهد تا نیمی از صفحه را در کنار هر برنامه باز بپوشاند و با یک کلیک دیگر به حالت همپوشانی برمی‌گردد.

در پاسخ به پیشنهاد کاربر برای پشتیبانی تمام صفحه، رانگاناتان اذعان کرد که مایکروسافت در حال بررسی این ایده است. با توجه به اینکه Copilot به عنوان یک پیاده سازی نمای وب عمل می کند و با مرورگر Edge همزیستی دارد، اجرای پشتیبانی تمام صفحه باید امکان پذیر باشد. به کاربران توصیه می شود برای دسترسی به این ویژگی های جدید مطمئن شوند که آخرین نسخه Microsoft Edge را نصب کرده اند.

به‌روزرسانی‌های Copilot بر تعهد مایکروسافت به بهبود تجربه کاربر و پاسخگویی به بازخورد تأکید می‌کند. همانطور که Ranganathan نشان می دهد، چیزهای بیشتری برای Copilot در ویندوز وجود دارد که نشان دهنده توسعه مداوم است. برای افزودن‌های جالب آینده به Copilot و موارد دیگر، اینجا را دنبال کنید.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.